اکتبر 5, 2020

دزدگیر منزل در تهران ، خرید و نصب

نصب دزدگیر منزل در تهران سایر و اماکن عمومی از جمله تجهیزات پرطرفدار در حوزه سیستم های امنیتی و حفاظتی به شمار می ‌آید.

طراحی و عملکرد این سیستم از گذشته تاکنون دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده و تحت تاثیر تغییرات دنیای تکنولوژی و مدرن قرار گرفته است.

دزدگیر منزل در تهران


لینک واتس آپ ایمن سازان

WhatsApp-Log

پیج اینستاگرام ایمن سازان

  ایسنتاگرام
 

امروزه انواع مختلفی از سیستم های دزدگیر برای خانه و سایر اماکن شخصی و عمومی مورد استفاده قرار گرفته و بسته به امکانات موجود در این سیستم، از قیمت های متفاوت نیز برخوردار می باشند.

در این مقاله تمامی دزدگیر های خانه و مزایا و معایب انها مورد بررسی قرار میگیرد.

نصب دزدگیر منزل در تهران

دزدگیر منزل در تهران یکی از مهم ترین اقداماتی است که شما باید برای منزل خود انجام  دهید که سبب محافظت منزل شما از سرقت می شود. نصب دزدگیر منزل در شهر تهران را به عهده شرکت ما که یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های نصب دزدگیر با سابقه طولانی در این است را به ما بسپارید که یک پروژه ای رویایی در بستر امنیت دزدگیر های ما داشته باشید.برای مشاوره و ثبت سفارش و بازدید پروژه های خود توسط تیم حرفه  ای ما با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

نصب دزدگیر منزل در شمال تهران

برای نصب دزدگیر منزل در شمال تهران فقط کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید. نصب دزدگیر باعث جلوگیری از منزل شما و اطلاع راه دور به شما می شوذ که شما می توانید با بهترین شکل ممن از دزدی منزل خود جلوگیری کنید.

نصب دزدگیر منزل در غرب تهران

نصب دزدگیر منزل در غرب تهران شامل مناطق غربی تهان شامل جنت اباد و سعادت اباد را به تیم حرفه ای ما بسپارید که با بهترین تیم متخصص حرفه ای این کار را برای شما انجام خواهند داد و منزل شما را از دسترسی دزدان مخفوظ می کنند.

تاریخچه اختراع دزدگیر

دزدگیر منزل در تهران

قدمت اختراع نخستین دزدگیر در جهان مربوط به سال ۱۷۰۰ میلادی در کشور انگلستان است.

این نوع از دزدگیر توسط تیلدسلی، مخترع انگلیسی تبار با استفاده از سیستم زنگ مکانیکی در محل اتصال در، طراحی شده و در منازل سلطنتی و کاخ های امپراتوری مورد استفاده قرار می گرفت.

در سال ۱۸۵۳ شخصی به نام آگوستوس راسل برای نخستین بار توانست با استفاده از سیستم پیشرفته تری، دزدگیر های مورد استفاده در منازل را ارتقا بخشیده و پس از سه سال تلاش بی وقفه، سرانجام با استفاده از الکتریسیته، زنگ و آهنربا، دزدگیر خود را به جهان معرفی نماید.

از آن زمان به بعد تعداد بسیار زیادی از کمپانی های شخصی، به طراحی و تولید انواع مختلف سیستم های دزدگیر خانه و اماکن عمومی پرداخته و در این راه به موفقیت های چشمگیری دست یافتند.

 انواع دزدگیر خانه در تهران و اماکن عمومی

دزدگیر منزل در تهران

معمولا دزدگیر خانه و اماکن عمومی بر اساس دو پارامتر بسیار مهم طراحی، تولید، طبقه بندی و نصب خواهند شد:

  1. بر اساس نوع هشدار
  2. بر اساس نوع ارتباط با سیستم هشدار

1- انواع دزدگیر بر اساس نوع هشدار

دزدگیر منزل در تهران

 A – دزدگیر های فقط آژیر زننده

این نوع از دزدگیر خانه و سایر اماکن عمومی، قادر به ایجاد صدای آژیر بوده و به هیچ مرکزی اطلاع‌رسانی نخواهند داشت.

B – دزدگیر های تلفن کننده

این نوع از دزدگیر های مورد استفاده، ایجاد صدای آژیر به شکل اتوماتیک با شماره تلفن های ذخیره شده در حافظه دستگاه تماس حاصل خواهند نمود.

C – دزدگیر ساختمان های هوشمند

پیشرفته ترین نوع دزدگیر خانه و بسیاری از اماکن شخصی و دولتی، هوشمند دزدگیر بوده و پس از ایجاد و هشدار، از طریق سیستم های پیشرفته و نرم افزارهای ویژه با مراکز مشخص شده تماس برقرار خواهد نمود.

D – دزدگیر های تلفن کننده توسط قراردادهای نظارت بر دزدگیر

این نوع از دزدگیر خانه و سایر اماکن عمومی، تحت کنترل سیستم حفاظتی و امنیتی یک کمپانی قرار خواهد داشت.

2 – انواع دزدگیر بر اساس نوع ارتباط با سنسور هشداردزدگیر منزل در تهران

  •  دزدگیرهای بی سیم
  •  دزدگیرهای با سیم

 اجزای تشکیل دهنده دزدگیر خانه و سایر اماکن

دزدگیر منزل در تهران

انواع مختلف دزدگیر های مورد استفاده در منازل و سایر اماکن شخصی و دولتی، از اجزای عمومی و تخصصی بسیار زیادی تشکیل شده است. به شکل کلی، یک دزدگیر اماکن معمولا دارای ساختاری با اجزای زیر است:

 سنسور و یا حسگر

یکی از مهمترین و اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده دزدگیر خانه و سایر اماکن، حسگر و یا سنسور است که دارای روش های عملکردی متفاوتی بوده و بسته به سیستم نظارتی کاربر در منطقه‌ای از اطراف محدوده تحت نظارت نصب نخواهد شد.

 پنل کنترل آلارم

یکی دیگر از اجزای بسیار مهم و پردازنده در ساختار سیستم های دزدگیر، پنل کنترل زنگ هشدار است. این بخش از سیستم تمامی سیگنال های ورودی را پردازش نموده و خود به یک منبع تغذیه متصل می گردد.

 صفحه کلید و یا کیبورد

یکی از اجزای مورد استفاده به منظور ایجاد برنامه عملکردی در سیستم های دزدگیر منازل و سایر اماکن، به ویژه سیستم های دزدگیر ساختمان های هوشمند، صفحه کلید است.

 تجهیزات هشدار دهنده

به سیستم های مختلف اعلام خطر در انواع مختلف دزدگیر های اماکن، تجهیزات هشدار دهنده گفته می شود که معمولاً به شکل زنگ، آژیر و یا چراغ های چشمک زن تعویض خواهند شد.

 تجهیزات امنیتی دزدگیر

یکی دیگر از  اجزای ساختار سیستم های امنیتی دزدگیر، به ویژه دزدگیر های ساختمان های هوشمند، ایمنی مانند نور فطر و دوربین مدار بسته است

(تصویر 2).

 مکان های نیازمند نصب دزدگیر منزل در تهران

دزدگیر منزل در تهران

همانطور که پیشتر نیز گفته شد معمولا دزدگیر مورد استفاده در منازل و سایر اماکن دولتی و خصوصی به منظور برقراری امنیت و حفاظت از سازه مورد نظر نصب خواهد شد. از این رو در تمامی مکان های دربرگیرنده اسناد، مدارک، اجناس و کالاهای قیمتی باید از دزدگیر اماکن استفاده نمود.

 

 مزایا و معایب استفاده از  دزدگیر منزل در تهران

دزدگیر منزل در تهران

به شکل کلی می توان گفت مزایای استفاده از سیستم حفاظتی دزدگیر به منظور برقراری امنیت در منازل و سایر مکان های عمومی و شخصی، بسیار بیشتر از  معایب آن می باشد.

امروزه با توجه به گسترش و پیشرفته علوم و اختراعات مربوط به دنیای تکنولوژی، بسیاری از معایب مربوط به سیستم های حفاظتی دزدگیر در انواع مختلف آن، دلیل تغییر و برطرف شدن خواهد بود.

مزایا نصب دزدگیر منزل در تهران

 

  1. امکان ایجاد امنیت و اطلاع رسانی به اشخاص هنگام سرقت
  2. امکان پراکنده نمودن سارقین به واسطه آژیر خطر
  3. قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با دوربین های مدار بسته
  4. امکان اتصال به اپلیکیشن و نرم افزارهای کاربردی و آسان
  5. قابلیت نصب آسان در مکان های مختلف

معایب نصب دزدگیر منزل در تهران

  1. عدم شناسایی و گزارش شناسایی سارق
  2. عدم توانایی ضبط تصاویر به هنگام وقوع حادثه و یا سرقت

 

خبر خوب این است که معایب فوق را میتوان بوسیله نصب دوربین مدار بسته جبران نمود.

در حقیقت :

 

عملکرد سیستم های امنیتی مکمل یکدیگر است.

 

 قیمت و خرید انواع دزدگیر منزل در تهران

دزدگیر منزل در تهران

بودجه خود را مشخص کنید تا گزینه های شما معلوم باشد.

 

امروزه عرضه محصولات مختلف سیستم امنیتی حفاظتی از جمله دزدگیر خانه و اماکن از تنوع بسیار زیادی در بازار مصرف برخوردار می باشد.

دزدگیر های سیم کارتی اماکن، دزدگیر های بدون سیم کارتی اماکن، دزدگیرهای در و پنجره، سیستم های امنیتی سیم کارتی، تلفن کننده های سیم کارتی، سنسورهای خطی، دزدگیر های چشمی دار، سنسور حرکتی، کارتخوان دزدگیر و چشمی بیسیم دزدگیر اماکن، از انواع مختلف دزدگیر های مورد استفاده به منظور حفظ امنیت مکان های مختلف بوده و در رنج  قیمتی یک تا ۸ میلیون تومان در اختیار متقاضیان و خریداران قرار خواهند گرفت‌.

البته باید توجه داشت که بیشتر سیستم های امنیتی و حفاظتی دزدگیر منازل و سایر اماکن عمومی و شخصی، به شکل برندهای وارداتی و تولیدات داخلی مونتاژ شده توسط قطعات وارداتی در بازار موجود بوده و تحت تاثیر نوسان قیمت ارز، نوسان قیمت برخوردار خواهند بود.

می شود به منظور اطلاع و آگاهی از قیمت لحظه ای و به روز رسانی شده سیستم های نصب دزدگیر خانه در تهران با ما تماس بگیرید.

تماس با کارشناس 

چرا شرکت ایمن سازان گزینه مناسبی است ؟

دزدگیر منزل در تهران

  • سابقه همکاری با شرکت های معتبر( هواپیمایی هما و ..)
  • تجربه 15 ساله در مشاوره و فروش انواع دزدگیر خانه در تهران
  • ضمانت 2 ساله محصول
  • مشاوره و بازدید رایگان
  • نصب رایگان

 

ارسال دیدگاه