نصب دزدگیر اماکن و ساختمان در شرق تهران  شرکت پارس ایمنی یکی از مراکز و شرکت ها ارائه دهنده در زمینه خدمات امنیتی از جمله :

میباشد.

شما میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر مشاوره دریافت کنید.

تماس با ما

چگونگی راه اندازی و نصب دزدگیر در شرق تهران

ابتدا برای راه اندازی یک دزدگیر در اماکن باید متخصصین اقدام به بازدید از محل کنند تا بهترین سیستم متناسب با موقعیت شناسایی شود سپس به شما تعداد دوربین و یا سیستم های اعلام خطر با درجه های مختلف پیشنهاد میشود که از کم هزینه ترین تا هزینه زیاد اما با ایمنی بالاتر شما میتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

انواع دزدگیر

با افزایش نا امنی و سرقت در کلانشهرها ،خصوصا مناطق مرفه تر ،  نیاز به خرید دزدگیر افزایش پیدا کرده و انواع مختلفی از دزدگیرها تولید و توسعه پیدا کرده اند که از جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

دزدگیر ماشین

مورد استفاده در ماشین.به لطف سنسورهایی که در ماشین تعبیه شده است، هنگام ضربه به خودرو یا هرگونه برخورد، با به صدا درآوردن آژیر ، و هشدار از طریق سویچ، صاحب را مطلع میسازد.

اندازه کوچکی دارند و بر روی اجناس مثلا لباسها نصب میشوند تا از سرقت و خروج آنها از فروشگاه جلوگیری شود.

دزدگیر اماکن

دزدگیرهایی هستند که در فضا های داخلی مورد استفاده قرار میگیرند و هنگام فعالسازی سنسورهایش هر گونه حرکت را تشخیص و با به صدا درآوردن آژیر، صاحب آنرا از تهدید ، مطلع میسازد.

حال قصد داریم تا اطلاعات بیشتری درباره دزدگیر اماکن به شما بدهیم.

انواع دزدگیر اماکن شهرک غربانواع دزدگیر اماکن شهرک غرب

دزدگیرهای  اماکن ، بسته به نوع عملکردشان انواع مختلفی دارند.اگر به دنبال بهترین دزدگیر شهرک غرب هستید باید انواع دزدگیر اماکن را بشناسید.

1 – دزدگیرهای ساده

نصب دزدگیر اماکن

این دزدگیر ها هنگام تشخیص حرکت ، بوسیله به صدا در آوردن آزیرهای صوتی صدای بلندی ایجاد میکنند و بدین وسیله، هشدار را اعلام میکنند.آنها نمیتوانند شما را ازراه دور از وقوع خطر مطلع سازند.این دزدگیر ها بدلیل عدم امکان تماس از راه دور با کاربر،  زمانی گاربرد دارند که شما نگهبان یا افرادی را برای حضور در محل داشته باشید. ضمنا قیمت آنها نسبتا پایین است.

سیستم های امنیتی دزدگیر شامل چه اجزایی است ؟

جهت ایمنی دستگاه دزدگیر، بهتر است که مدار اصلی دزدگیر در یک جعبه آهنی به طول ۳۰ سانتیمتر و عرض ۲۵ سانتیمتر و پهنای ۱۰ سانتیمتر که به شکل یک کمد کوچک ساخته شده و با یک در که بر روی لولا قرار داشته و باز و بسته می‌شود، قرار گیرد (مانند جعبه نامه‌های پستی) و در جعبه سوراخی جهت خروج سیمها در نظر گرفته شود و بهتر است که سیمها از داخل یک لوله پلاستیکی (مانند شلنگ) عبور داده شوند و چنانچه سیم کشی دزدگیر توکار باشد، ایمنی بیشتری را ایجاد می‌نماید.

مگنت در معنی لغوی به معنای آهن ربا می باشد که دقیقا همانند معنی خود عمل می کند. این تجهیز که به دو صورت باسیم و بیسیم موجود است از دو قسمت تشکیل شده است.یکی از قسمت ها شامل برد و دیگری شامل آهن ربا میباشد.

چشمی دزدگیر یک نوع سنسور تشخیص حرکت است گاهی لازم است که تنظیمات چشمی دزدگیر بطور دقیق انجام شود تا از بوجود آمدن هرگونه آژیر بی مورد جلوگیری گردد. بدین منظور با تنظیم جامپر چشم دزدگیر یا همان پین های داخل چشمی میتوان حساسیت این سنسور ها را تنظیم کرد.

یک باتری ۱۲ ولتی اسیدی که معمولاً در جعبه دزدگیر قرارداده می شود و در صورت قطع برق یا خرابکاری احتمالی در سیمهای برق ورودی سیستم را معمولاً تا ۴۸ ساعت تغذیه می کند.

معمولاً در دستگاههای دزدگیر، صدای قوی آژیر یک امتیاز بشمار می‌آید و اکثر مردم مایل هستند که صدای آژیر دزدگیر قوی باشد. ازاینرو بهتر است که از بلندگوهای بوقی جهت این کار استفاده شود. معمولاً بلندگوی بوقی یا وات جهت این کار مناسب می‌باشد و بهتر است که بلندگو در یک جعبه فلزی محکم شده و جلوی جعبه باز باشد و باید آن را در بیرون ساختمان و در قسمت بلندی نصب نمود که دسترسی به آن به سادگی ممکن نباشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *