آوریل 18, 2022

نصب دوربین مدار بسته برای کارگاه

به دنبال نصب دوربین مدار بسته برای کارگاه خود هستید ؟

امروزه دوربین مداربسته به یکی از ضروری ترین اقلام امنیتی در هر محیط کاری و غیرکاری تبدیل گشته که با ضبط تصاویر محیط اطراف و ذخیره آنها می توانند رفت و آمد ها را کنترل کرد.

دوربین مدار بسته در کارگاه از ویژگی های خاصی برخوردار می باشد که در این مقاله به صورت خیلی مختصر قصد پرداختن به آنها را داریم.

همچنین محل و مناسب نصب دوربین مداربسته از دیگر مباحث قابل توجه در این متن کاربردی و مفید است.

چه ویژگی هایی برای دوربین مدار بسته مناسب برای کارگاه اهمیت دارد ؟

چه ویژگی هایی برای دوربین مدار بسته مناسب برای کارگاه اهمیت دارد ؟

دوربین های مداربسته در انواعی مختلفی طراحی و تولید شده اند که هر یک از آنها بنا بر نیاز و سلیقه افراد، از مشخصات و قابلیت های خاصی برخوردار می باشند.

دو مورد از مهمترین ویژگی های دوربین مدار بسته در  کارگاه را می توان در قالب یک دسته بندی کلی به صورت موارد ذیل مورد بررسی قرار داد:

دید مناسب دوربین مدار بسته در شب

Night vision

یکی از مهمترین مشخصه های دوربین مداربسته برای کارگاه و دیگر اماکن، قابلیت ضبط تصاویری باکیفیت و وضوح مناسب به هنگام شب می باشد.

کلیک کنید :

دوربین مدار بسته باکس ، مقاوم و کارامد برای کارگاه !

در حقیقت کیفیت لنز دوربین و محل نصب آن بسیار در امر تصویربرداری به هنگام شب مهم بوده و دوربین باید بدون هیچگونه مانعی و در زاویه ای درست کلیه رفت و آمد ها و اتفاقات محیط اطراف خود را با کیفیتی مطلوب ضبط و بر روی نمایشگر مورد نظ نشان دهد.

مقاوم بودن دوربین مدار بسته کارگاه 

مقاوم بودن دوربین مدار بسته کارگاه 

از آنجا که کارگاه ها به عنوان یکی از محل های پر تردد شناخته می شوند.

کلیک کنید :

نصب دوربین مدار بسته در شهرک صنعتی اشتهارد

بنابراین دوربین مدار بسته ای را باید برای نصب در نقاط مختلف این محل برگزید که از مقاومت کافی در برابر ضربات احتمالی و همچنین شرایط جوی محیط برخوردار بوده و به راحتی آسیب نبیند.

 در چه نواحی کارگاه باید دوربین مدار بسته نصب کرد؟

یکی از رایج ترین سوالات در خصوص نصب دوربین های مداربسته در محیط هایی نظیر کارگاه ، محل نصب آنها می باشد که با توجه به اهمیت امنیت این قبیل از امکان و حجم بالای رفت و آمد افراد در طول شبانه روز باید مکانی را برای نصب دوربین مدار بسته در نظر گرفت.

به راحتی قابل دسترس نبوده و بدون هیچ گونه مانعی در تمام زوایا قادر به ضبط تصاویر و اتفاقات محیط اطراف خود باشد.

بنابراین در دید عموم نبودن دوربین و عدم دسترسی سریع و راحت به آن از مهمترین فاکتورهای موثر در انتخاب محل نصب دوربین مدار بسته برای کارگاه می باشد.

کلیک کنید :

دوربین مدار بسته برای کارخانه

ارسال دیدگاه