جولای 23, 2020

دوربین مدار بسته در نارمک

دوربین مدار بسته یکی از بهترین و مدرنترین راه های تامین امنیت خانه و محل کار شماست.اگر به دنبال یک شرکت نصب دوربین مدار بسته در نارمک میگردید در این مقاله بصورت کوتاه به شما خواهیم گفت که

  1. ویژگی های عمومی یک شرکت دوربین مدار بسته
  2. مولفه های ویژه ایمن سازان
  3. چه نکاتی در خرید و نصب دوربین مدار بسته باید مهم باشد؟!

پس با ما همراه باشید!

اگر سوالات دیگری دارید میتوانید با شماره های زیر از تجربیات 15 ساله کاشناسان ما در زمینه دوربین مدار بسته تهران  رایگان بهره مند شوید :

02144298010

09122950138

09332950138

 

ویژگی های لازم یک شرکت دوربین مدار بسته در نارمک

 

  1. تجربه
  2. ضمانت کالا
  3. مجوز های قانونی

 

حال موارد بالا را توضیح میدهیم

تجربه

 

تجربه بالا یک لازمه برای یک  شرکت دوربین مدار بسته در نارمک میباشد.

تجربه به ما اظمینان میدهد که بدانیم شرکت مورد نظر ما به اندازه کافی عملیات های نصب ، فروش و راه اندازی دوربین مدار بسته را انجام داده و به نوعی بلد است که چکار کند.

اعتماد به یک شرکت دوربین مدار بسته کم تجربه با پرسنلی تازه کار میتواند سبب نصب اشتباه دوربین مدار بسته یا فروش غلط دوربین مدار بسته به شما شود.

<< شرکت ایمن سازان پارس با 15 سال تجربه و سابقه همکاری با فرودگاه امام خمینی و شرکت هما از تجربه کافی برای نصب دوربین مدار بسته برخوردار است.>>

 

 

مطالب مرتبط :

رزومه ایمن سازان پارس+گواهی رضایت مشتریان + عکس

 

 

ضمانت کالا

گارانتی 2 ساله ایمن سازان پارس ، بهترین روش برای ایمن خرید کردن دوربین مدار بسته در صادقیه

دومین موردی که باید به ان توجه شود ، تضمین محصول میباشد.کالا هایی که میخرید خصوصا لوازم برقی از جمله دوربین مدار بسته ممکن است به هر دلیلی ، پس از مدت کمی از استفاده ، دچار ایرادات احتمالی شوند و میلیونها تومن به شما اسیب وارد کنند.اما اگر با ضمانت پس از فروش دوربین مدار بسته بخرید با آرامش خرید میکنید!

ضمانت های کالا در شرکت های گوناگون متفاوت هستند و در مدت ضمانت و نوع ضمانت با هم تمایز دارند.

 

شرکت ایمن سازان پارس با ارائه ضمانت 2 ساله و بصورت تعویض از مدت زمان و کیفیت خوبی در ضمانت دوربین مدار بسته ارائه شده به مشتریان برخوردار میباشد.

 

مجوز های قانونی

پروانه کسب ایمن سازان پارس برای فعالیت در زمینه دوربین مدار بسته تهران

پروانه کسب ایمن سازان پارس برای فعالیت در زمینه دوربین مدار بسته تهران

 

سومین ویژگی برای بررسی ، مجوز های لازم و قانونی اخذ شده توسط شرکت نصب کننده دوربین مدار بسته میباشد. این مجوز ها لازمه اعتماد ما به شرکت هستند و بوسیله این مجوز ها در صورت تخلف و  کوتاهی شرکت مذکور براحتی  میتوان علیه شرکت شکایت نمود.

 

<< شرکت ایمن سازان پارس با اخذ مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرکاران و تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی تهران بصورت رسمی در این زمینه فعالیت میکند و گواهی مذبور هر ساله توسط بازرسان تمدید میگردد.>>

 

مطالب مرتبط :

 

دوربین های مدار بسته چه انواعی دارند؟!

 

ارسال دیدگاه