آگوست 31, 2021

دوربین مدار بسته D-link

درست همانند مودم های معروفش، دوربین مدار بسته D-link نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

در حقیقت، شرکت D-link جز شرکت های برتر تولید کننده دوربین مدار بسته است.

دوربین مدار بسته D-link در مد های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند و دارای قابلیت های زیادی می‌باشند.


لینک واتس آپ ایمن سازان

WhatsApp-Log

پیج اینستاگرام ایمن سازان

  ایسنتاگرام
 

که از مهم ترین آنها، می‌توان به بدنه فلزی، دارا بودن کیفیت بالای تصویر و قابلیت دید در شب، همچنین مقاوم بودن در برابر گردوغبار و آب، اشاره کرد.

تاریخچه شرکت D-link و محصولات آن

شرکت D-link در سال 1986 تاسیس شد.

که در سال 1998 جز 300 شرکت برتر قرار گرفت.

این شرکت در حوزه شبکه و تجهیزات مخابرات، همچنین محصولات اداری و خانگی فعالیت کرده و جز برند های پرطرفدار و شناخته شده قرار دارد.

این شرکت، گام های بزرگی در راستای IT  برداشته و در سال 2007 جز برترین شرکت های IT جهان قرار گرفت.

محصولات این شرکت در دو دسته کلی اداری و خانگی، و محصولات تجاری قرار می‌گیرد.

از جمله محصولات اداری و خانگی این برند، می‌توان به:

  • سوئیچ های خانگی
  • روتر
  • مودم
  • دوربین مدار بسته D-link

و لوازم و تجهیزات هوشمند سازی خانه اشاره کرد.

محصولات تجاری این شرکت نیز به دلیل دارا بودن کیفیت بالا، از جایگاه ویژه ای در بازارهای جهانی برخوردار است.

از جمله محصولات تجاری این شرکت می‌توان به:

سوئیچ های تجاری و صنعتی که سرعت های گیگابایتی را پشتیبانی می‌کنند، اشاره کرد.

از دیگر محصولات آن در حوزه تجارت، می‌توان به:

  • اکسس پوینت ها
  • دوربین های شبکه
  • ترنسیور
  • ماژول های شبکه
  • کارت های PCI
  • سوکت های شبکه

اشاره کرد.

این برند، بسیار معتبر و پرطرفدار می‌باشد و محصولات با کیفیت بالا و دارای قیمت مناسب ارائه می‌کند.

بهترین مدل دوربین مدار بسته D-link

امروزه سیستم های امنیتی و حفاظتی، جایگاه خاصی در دنیای مدرن دارند.

از این رو، شکرت های متعددی در این راستا فعالیت می‌کنند که شرکت D-link، به عنوان یکی از برند های معتبر شناخته می‌شود.

دوربین مدار بسته D-link یکی از محصولات پرفروش این شرکت می‌باشد که دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیاری است که آن را از رقیبان خود متمایز می‌سازد.

این دوربین، در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که دوربین مداربسته دام دی-لینک مدل DCS-4602EV با حسگر 2 مگاپیکسلی، به عنوان بهترین و پرفروش ترین مدل آن، شناخته می‌شود.

این دوربین دارای قابلیت دید در شب و همچنین ضبط صدا با نوع اتصال با سیم می‌باشد.

کیفیت این دوربین بالا بوده و مقاوم در برابر گرد و غبار و آب می‌باشد.

طراحی ظاهری این دوربین یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن در بین مشتریان می باشد. از دیگر مدل ها و انواع دوربین مدار بسته میتوان به مدل دوربین مداربسته تحت شبکه مینی بولت روز و شب HD دی-لینک مدل DCS-7010L، دوربین بی‌سیم تحت شبکه دی لینک مدل DCS-6010L، دوربین تحت شبکه بی‌سیم PTZ دی-لینک مدل DCS-5222L، دوربین تحت شبکه روز و شب بی سیم HD Pan & Tilt دی-لینک مدل DCS-5030L، دوربین تحت شبکه POE دی-لینک مدل DCS-3010، دوربین مداربسته تحت شبکه Wide Eye Full HD 180° Panoramic دی-لینک مدل DCS-2530L، دوربین تحت شبکه روز و شب Outdoor HD PoE دی-لینک مدل DCS-2310L،دوربین تحت شبکه بی‌سیم روز و شب Full HD دی-لینک مدل DCS-2210 و سایر مدل ها اشاره کرد. هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی های متفاوت و طراحی ظاهر خاص و مختلفی می باشند.

تصویر2

ویژگی ها و مشخصات ظاهری دوربین های مدار بسته:

دوربین های مدار بسته مدل دی لینک دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. از ویژگی های کلی این دوربین مدار بسته D-link می توان به قابلیت اتصال با wifi و یا با سیم اشاره کرد. این دوربین ها قابلیت دید در شب را داشته و برابر رطوبت و گردوغبار بسیار مقاوم است. لنز این دوربین ها ثابت بوده و قابلیت ضبط صدا را نیز دارند همچنین شما می توانید از راه دور به دوربین متصل شده و محیط خود را زیر نظر داشته باشید. از دیگر ویژگی این دوربین ها قابلیت دید 180 درجه و یا 360 درجه می باشد. نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته دی لینک بسیار راحت و آسان می باشد. رزولوشن، حجم کارت حافظه و سرعت ذخیره سازی و میزان کیفیت تصویر ضبط شده با توجه به مدل دوربین متفاوت است.

تصویر3

قیمت دوربین مدار بسته D-link:

قیمت دوربین مدار بسته D-link با توجه به نوع مدل و ویژگی ها ان متفاوت می باشد. رنج قیمت آن حدودا بین 700،000 تومان و 4،500،000 تومان متغیر است. همانگونه که گفته شد قیمت دوربین ها به میزان وضوح، تصویر، میزان زاویه دید، طراحی و شکل ظاهری، حجم کارت حافظه، سرعت ذخیره سازی، نوع لنز، ابعاد و وزن دوربین، سایز تصویر، نوع حسگر  و ویژگی های دیگری بستگی دارد.

انواع و مزایای دوربین مدار بسته:

دوربین مدار بسته D-link به منظور ایجاد حفاظت و امنیت در محل مشخصی به صورت ثابت نصب شده و تصاویر را ثبت و ذخیره می کند و آن را به سیستم مشخصی ارسال می کند. برای خرید دوربین مدار بسته عالی باید به نوع بدنه دوربین، نوع تکنولوژی، لنز دوربین و کیفیت تصویر آن دقت کنید. شرکت های متعددی هستند که دوربین های مدار بسته طراحی و تولید می کنند که شرکت D-link جز برترین این شرکت ها می باشد. این شرکت انواع دوربین های مدار بسته که در دو نوع  آنالوگ و یا دیجیتال که هر کدام در مدل های مختلف با ویژگی های متفاوتی تهیه می شوند را عرضه می کند. شما به راحتی می توانید با توجه به محیط نصب دوربین مدار بسته خود را از سایت های معتبر سفارش داده و یا آن را از نمایندگی شرکت D-link سفارش داده و نصب کنید.

تصویر4

نحوه و چگونگی نصب دوربین مدار بسته:

دوربین های مدار بسته D-link در دو نوع دیجیتالی و آنالوگ طراحی و تولید می شوند که مراحل نصب و وسایل مورد نیاز نصب هر کدام از نوع ها متفاوت می باشد. نمایندگی های شرکت دی لینک در سراسر کشور دارای کارمندان متخصصی هستند که شما را در امر تهیه و نصب دوربین های مدار بسته راهنمائی می کنند. اگر می خواهید خودتان دوربین مدار بسته D-link را نصب کنید مراحل نصب زیر را دنبال کنید:

برای نصب دوربین آنالوگ وسایل دوربین مداربسته آنالوگ ، آداپتور،  دستگاه ضبط کننده، کابل تصویر ، اتصالات و سیم یا کابل برق مورد نیاز است که باید آن را تهیه کنید. مراحل نصب آن به صورت زیر می باشد:

برق دوربین مداربسته را از طریق آداپتور وصل کنید سپس کابل تصویر را به دوربین متصل کنید، باید فیش نری BNC  به خروجی دوربین مداربسته که یک فیش مادگی BNC است متصل شود.

مرحله بعد باید سر دیگر کابل تصویر را همانند خروجی دوربین مداربسته به دستگاه ضبط کننده وصل کنید سپس دستگاه ضبط کننده را روشن کنید و آن را به صفحه نمایشگر وصل کنید اگر مشکلی وجود نداشته باشد شما می توانید تصویر دوربین را مشاهده کنید.

تصویر5

ارسال دیدگاه