سپتامبر 29, 2019

10 برند برتر دوربین مداربسته

برای یک انتخاب برتر ، باید برندهای برتر را شناخت . در مقیاس جهانی 10 برند برتر دوربین مداربسته در سالهای اخیر تغییراتی داشته اند . لذا ما در این مقاله 10 برند برتر دوربین مداربسته ایران در سال  99 یا 2020 را بررسی خواهیم کرد.

شرکت ایمن سازان پارس (کلیک کنید)   با ییش از 15 سال تجربه مستمر در حوضه دوربینهای مدار بسته و فعالیت در تمام محصولات 10 برند برتر دوربین مداربسته ایران ، اماده ارائه مشاوره در تمام مسائل مربوط به دوربین های مدار بسته است.

10 برند برتر دوربین مداربسته ایران

برندهای برتر


لینک واتس آپ ایمن سازان

WhatsApp-Log

پیج اینستاگرام ایمن سازان

  ایسنتاگرام
 

 

برای دریافت هرگونه مشاوره تخصصی در مورد برند های دوربین مدار بسته رایگان از تجربیات متخصصین ما استفاده کنید!

02144298010

09122250138

09332250138

 

نظرات کارشناسی بسیاری در سایتها و مقالات مختلف در مورد 10 برند برتر در صنعت دوربینهای مدار بسته وجود داشته است . ما  برایند نظرات و معتبر ترین  منابع را در نظر گرفته ایم.معیار این نشریات عمدتا بر مبنای

  • فروش جهانی
  • گردش مالی
  • میزان کارکنان
  • تنوع و کیفیت محصولات

بوده است.

مطالب مرتبط :

 

رزومه شرکت ایمن سازان پارس

 

10 برند برتر دوربین مدار بسته در ایران کدامند؟

1-هایک ویژن(کلیک کنید)

شرکت هایک ویژن بهترین برند در بین 10 برند برتر دوربین مدار بسته

HIKVISION

این غول چینی ، چه در بازار بین المللی و چه در بازار ایران همچنان مانند سالهای اخیر برترین شرکت در میان 10 برند برتر در صنعت دوربینهای مدار بسته است.

اطلاعات کلی:

سال تاسیس : 2001

ملیت :چین

دفتر مرکزی : هانگژو

فروش سالانه (2018) : 5.97 میلیارد دلار (اول در جهان)

تعداد پرسنل : 24250 نفر

مطالب مرتبط :

 

10 برند برتر دوربین مدار بسته

تاریخچه :

شرکت هایک ویژن در سال 2001 تاسیس گردید.دفتر و مقر اصلی آن در  چین و شهر هانگژو قرار دارد کادر اولیه این شرکت نو ظهور از 29 کارمند و 5 کادر مدیریتی مرکزی تشکیل شد.

هدف این شرکت تولید و ازائه محصولات Analog control center ، IP ، network switch، سیم ها و تجهیزات شبکه دوربین مدار بسته ،انواع لنزهای دوربین در فریم های متنوع و کیفیت های گوناگون، گیت های امنیتی و بسیاری از دیگر تولیدات و تجهیزات امنیتی است.

هایک ویژن از سال 93 به ایران وارد شد و به سرعت در میان مشتریان محبوب گردید.این شرکت نمایندگی رسمی در ایران ندارد.

این شرکت توانسته در سالهای 2011 تا 2016 عنوان پرفروش ترین شرکت را در بین 10 برند برتر دوربین مداربسته کسب نماید.

محصولات شرکت هایک ویژن

HIKVISION

دلایل موفقیت

A – تمرکز و سرمایه گذاری عظیم در تحقیق و توسعه:

طبق گفته مقامات ارشد این شرکت ، هایک ویژن 21% از سود 42 میلیارد دلاری ای خود را صرف سرمایه گذاری بر بخشهای تحقیق و توسعه با تمرکز بر نیاز مشتریان و ارائه بهتر و نواورانه محصولات امنیتی تصویری کرده است.از لحاظ تعداد نفرات بخش تحقیق و توسعه نیز باید گفت این شرکت پیشرو است و یک پنجم از تمام کارمندان خود  یعنی 4250 نفر از 20000 پرسنل ، را  در این بخش گمارده که رقم حیرت اوری است!

B – گستردگی محصولات

هایک ویژن  در بسیاری از زمینه های امنیتی تولیدات خوب و قدرتمندی دارد.که سبب شده در تمام عرصه ها رقابت کند و موفق شود و از این تجربه و گستردگی برای ارائه محصولات بعدی نهایت استفاده را ببرد. از جمله محصولات این شرکت که بعد از تولیدات سالهای اولیه ساخته شده  عبارت اند از :

هواپیما های بی سر نشین غیر نظامی،  پهپاد های نظامی میان برد، ربات  باربر ،ربات های بارکد خوان و …

شرکت  های ویژن  حتی قصد دارد با ارائه کانسپتهای حیرت اور ، در صنایع بزرگی همچون :  ماشینهای برقی  ، اتوماسیونهای بین النللی تجاری و اداری و هوشمند کردن ساختمان ها خصوصا آسمان خراش های شانگهای و پکن  در مقابل خطراتی مانند آتش سوزی و سرقت گامهای بلندی بردارد.

C – اقتصاد پویای چین

این شرکت در چین و در سال 2001 تاسیس شد.در این هنگام اقتصاد رو به رشد چین در حداکثر سرعت رشد اقتصادی GDP قرار گرفت بطوریکه چین تا 15 سال متوالی رشد بیش از 10 درصد را تجربه کرد .

در واقع شرکتهای چینی روی این موج رشد بسیار سریعی کردند . پس از این رشد ، شرکتهای نظیر هایک ویژن بازار 1.5 میلیارد نفری داخلی را تسخیر کردند و به لطف سیاست های ارزی(پایین نگه داشتن نرخ یوان)و اقتصادی دولت و همچینین مدیریت بی نقص ف شروع به فتح بازار های خارجی و توسعه صادرات کردند.

 

مطالب مرتبط :

 

با UPS دیگر نگران قطعی برق نباشید!!

 

2 – داهوا

شرکت داهوا دومین برند دوربینهای مدار بسته

Dahua

استراتژی این شرکت مبتنی بر ارائه دوربین مدار بسته با کیفیت با قیمت متوسط در تمامی سطوح مشتریان است.

داهوا  با شرکت هایک ویژن در یک شهر و در همسایگی هم هستند.درست مثل سیلیکون ولی!

اطلاعات کلی:

سال تاسیس : 2001

ملیت :چین

دفتر مرکزی : هانگژو

فروش سالانه (2018) : 2.91 میلیارد دلار (دوم در جهان)

تعداد پرسنل : 13170

dahua centeral office

داهوا

تاریخچه :

شرکت داهوا توسط یک مهندس چینی بنام ژینگ شاون در سال 2001 و در شهر هانگژو تاسیس شد . جاه طلبی و مدیریت کارامد سبب شد تا این شرکت رشد کند و با افزایش فروش خود در بین 10 برند برتر دوربین مداربسته جایگاه دوم را کسب کند.شرکت داهوا در سراسر جهان نمایندگی دارد . از جمله ایران.

محصولات شرکت داهوا

Dahua

محصولات این شرکت تمام سخت افزار ها و نرم افزارهای امنیتی شامل  دوربین مدار بسته ، گیت های ورودی ، فناوری های هوش مصنوعی ، هاردهای دوربینهای مدار بسته و  کنترلرهای آن را شامل میشود.همچنین این شرکت توجه ویژه ای به مقوله تحقیق و توسعه دارد که اختصاص 10 درصد از سود فروش به بخش تحقیق و توسعه گواه این موضوع است.

مراکز تحقیقاتی شرکت داهوا:

  مرکز فناوری پیشرفته

این مرکز وظیفه تحقیق و بررسی  در مورد ارتقای فناوری های بکار رفته در محصولات شرکت و همچنین طراحی کانسپتهای محصولات جدید و امکان سنجی ابداعات شرکت برای تولید فروش و عرضه در بازار های جهانی است.

مرکز تحقیقات Big Data

این مرکز وظیفه دارد تا اطلاعاتی مربوط به تولید ، خرید محصولات اولیه،  فروش ، سود و همچنین جزئیات  اطلاعات ارائه شده توسط مشتری را در سراسر دنیا جمع آوری ، طبقه بندی و تحلیل کند تا این شرکت بتواند متناسب با نیاز مشتریان و توانمندی های شرکت بهترین استراتژی را اتخاذ نماید.

مرکز Video Cloud

این مرکز در سال 2005 تاسیس گردید و وظیفه اصلی آن ارتقا کیفیت تصاویر ضبط شده توسط دوربینهای مدار بسته است.یکی از ابداعات و تولیدات این بخش تکنولوژی HDCVI میباشد . این فناوری ضمن داشتن استادندارد های این صنعت ، بسرعت به موفقیتی جهانی رسید و این شرکت به عنوان صاحب امتیاز آن معرفی گردیده است.

HDCVI میتواند تصاویر HD را از طریق تعدیل کردن امواج ویدویی بهینه و انتقال دهد و میتواند وضوح تصویر را  در رزولیشن های 1080*1920  و 720*1280 ارائه دهد.

شرکت داهوا دوربین های با عمق دید بسیار بالا طراحی کرده که از انها میتواندر محیط های باز مانند ویلا و باغ استفاده کرد.

مطالب مرتبط :

 

دوربین مدار بسته مناسب باغ ، حیاط و بیرون ساختمان

3 – سامسونگ (تک وین)

سامسونگ تک وین

سامسونگ بزرگترین شرکتی است که در این عرصه فعالیت میکند.محصولات سامسونگ از گوشی گرفته تا موتور جت هواپیما را شامل میشود و این غول کره ای تمام جهان را در تسخیر خود دارد.

شرکت سامسونگ تک وین از شرکتهای زیرمجموعه این ابر شرکت است که دوربینهای خوب و مشتری پسندی  را روانه بازار کرده.

اطلاعات کلی :

سال تاسیس: 1977

ملیت : کره جنوبی

دفتر مرکزی : سئول

فروش سالانه (2018) : 1.01 میلیارد دلار (سوم در جهان)

تعداد پرسنل : 4890

تاریخچه :

بخش ارتباطات و تلفن شرکت سامسونگ (BTC) از سال 1984 بفکر تولید دوربینهای مدار بسته افتاد.یکسال بعد اولین محصولات سامسونگ روانه بازار شد.

بسیاری از محصولات این شرکت در چین تولید میشوند که این عامل یکی از دلایل اصلی مناسب بودن قیمت محصولات این شرکت کره ای میباشد.

این شرکت به خوبی توانست در سالهای اخیر در حوزه دوربینهای مدار بسته خصوصا دوربینهای DVR و صنایع لوازم خانگی موفق ظاهر شود.

مطالب مرتبط :

DVR چیست؟

 

نقاط قوت دوربینهای مدار بسته سامسونگ :

محصولات سامسونگ و نقاط قوت که سبب میشود این برند جزو 10 برند برتر دوربین مدار بسته باشد.

سامسونگ

همانطور که میدانید ، سامسونگ در تولید گوشی های همراه پیشروست.ازین رو این شرکت تمام تلاش خود را متمرکز کرده تا تمام دوربینهای خود را بتوان بوسیله گوشی های همراه کنترل کرد.همچنین از دیگر مزایای محصولات این شرکت میتوان به تشخیص نیاز مشتری ، طراحی دوربینهای مختلف بسته به آب و هوای مختلف اشاره نمود.

فروش :

سامسونگ تک وین توانسته محصولات خود را بخصوص در خاورمیانه معرفی و به فروش برساند.33 درصد از محصولات این کشور در غرب اسیا بفروش میرسد.این شرکت در ایران نیز توانسته در بازار جای خود را در حد شرکت سامسونگ پیدا کند.

در ژوئن سال 2009  این شرکت بوسیله شرکت هوانوا خریداری شد و ازین پس به این نام شناخته خواهد شد.

 محصولات

دوربینهای انالوگ، شبکه (نتورک) و همچنین تجهیزات جانبی انها و ربات های تشخیص چهره ،طراحی انواع اتوماسیون های اداری.

مشکلات دوربین های مدار بسته سامسونگ

  • قیمت بالا
  • دسترسی کمی سخت
  • فروش محصولات تقلبی

مطالب مرتبط :

 

دوربین لامپی : هزینه کم+ فواید بالا

 

4 – ال جی

 LG در میان 10 برند برتر دوربینهای مدار بسته

LG

شاید هیچ رقابتی در صنعت لوازم الکترونیک بین دو شرکت بزرگ ، انقدر نزدیک و شدید نبوده باشد.منظور ما رقابت شرکت ال جی و سامسونگ است که هردوی آنها در بین 10 برند برتر  دوربین مدار بسته جای دارند . این رقابت در نهایت به افزایش کیفیت برای مصرف کننده تمام شده.صنعت دوربین مدار بسته نیز از این رقابت دو شرکت ال جی و سامسونگ در امان نبوده.خصوصا از سال 2000 به بعد.

دفتر مرکزی ال جی

اطلاعات کلی :

سال تاسیس: 1957

ملیت : کره جنوبی

دفتر مرکزی : سئول

فروش سالانه (2018) : 0.749 میلیارد دلار (پنجم در جهان)

تعداد پرسنل : 5106 (تا اکتبر 2018)

تاریخچه :

تاریخچه ال جی.10 برند برتر دوربین مدار بسته مناسب نصب دوربین مدار بسته در تهران

سیر تکاملی LG!!

ال جی به چه معناست ؟

این شرکت حاصل ادغام دو شرکت قدیمی  بنام لاک – هی که در سال 1947 تاسیس شد  و شرکت گلدستار که در صنایع لوازم خانگی فعالیت میکرد ، است . سال 1958 دو شرکت در هم ادغام شدند و چون  lak hui Goldstar نامی طولانی بود ، تصمیم گرفته شد این شرکت نامی به اختصار داشته باشد و به ال جی تغییر نام داد.شاید حتی در ابتدای کار نیز مدیران شرکت ال جی فکر نمیکردند که دوربین های مدار بسته تولید شده این شرکت در بین 10 برند برتر دوربین مدار بسته قرار بگیرد.

تولیدات ال جی

دوربینهای مدار بسته ال جی از دوربین های خوب و با کیفیت در بین 10 برند برتر دوربین مدار بسته

شرکت ال جی در سال 1959 تولیدات خود را در زمینه لوازم برقی اغاز کرد.در سال 1979 این شرکت همزمان با اغاز رشد اقتصاد کره  رفته رفته بزرگ تر شد و تولیدات خود را در صنایع لوازم خانگی را افزایش و متنوع تر کرد .

موفقیت در عرصه تولیدات لوازم خانگی و برقی به قدری بود که مدیران شرکت ال جی تصمیم به ورود به عرصه دوربین مدار بسته کردند تا از این برند و اعتبار در صنایع دیگر استفاده کنند.البته تا بدین جا روند فروش خیلی عالی نبوده اما میزان رضایت مشتریان ال جی را میتوان هم رده با محصولات هایک ویژن  دانست.(91.5% رضایت مشتری)

مطالب مرتبط :

5 – سونی

سونی در میان 10 برند برتر دوربینهای مدار بسته

محصولات شرکت سونی در زمینه دوربینهای مدار بسته غالبا در ایران عرضه نمیشود.اما در رتبه های جهانی دارای جایگاه مناسبی است و جزو 10 برند برتر دوربین مداربسته در دنیا قرار دارد.

 

اطلاعات کلی:

سال تاسیس : 1946

ملیت :ژاپن

دفتر مرکزی : توکیو

فروش سالانه (2018) : 1 میلیارد دلار (چهارم در جهان)

تعداد پرسنل : 6750

تاریخچه

دفتر مرکزی سونی در توکیو که در بین 10 برند برتر دوربین مدار بسته میباشد

اموریکا یاموتو و ایبوکا تاگاشی ، ،شرکت توکیو توشین کوگیو را سال 1946 در میان ویرانه های شهر توکیو  پس از جنگ جهانی دوم با 9 کارمند تاسیس کردند.تاکاشی اصرار بر منحصر به فرد بودن نام شرکت داشت ، بنابر این نام سونی در سال 1958 از دو حرف اسپانیولی (لاتین) sonnus و انگلیسی sonny انتخاب شد.پس از موفقیتهای اولیه و رشد سریع ، در سال 1960 اولین دفتر شرکت سونی در  ایالات متحده آمریکا راه اندازی شد که این خود موفقیت های آتی شرکت را تا حدود زیادی سبب شد.در سال 1981 سونی به فکر تولید دوربین های مدار بسته و ورود به این صنغت افتاد و درست دو سال بعد پس از تحقیقات اولیه اولین محصولات سونی بصورت دوربین های انالوگ وارد عرصه رقابت جهانی شد.از سال 1999 سونی بتدریج دوربین های انالوگ را کنار گذاشت و به تولید دوربینهای تحت شبکه پرداخت.

محصولات شرکت سونی

محصولات و دوربین های مدار بسته سونی e - series که جزو 10 برند برتر دوربین مدار بسته

محصولات شرکت سونی ، متنوع ترین در میان شرکت های الکترونیکی است.از یخچال گرفته تا انواع لپ تاپ ، دوربین های عکاسی و کنسولهای بازی و البته دوربین های مدار بسته با کیفیت.

مدلهای دوربینهای مدار بسته  سونی

E – series      X – series      H – series      C – series       V – series      W – series

مزایای برند سونی

این شرکت بهترین رتبه را درمیان تولیدکنندگان لنزهای  دوربین های عکاسی حرفه ای و دوربین های مدار بسته را در جهان داراست . بدلیل تولید انحصاری لنزهای  CCD و CMOS ، بسیاری از شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته از لنز های سونی در محصولات خخود استفاده میکنند.

دوربین های مدار بسته سونی دارای کیفیت صدا و تصویر فوق العاده ای هستند.

دوربینهای مدار بسته سونی استحکام خوبی نسبت به سایر برند های بازار دارند.

معایب برند سونی

قیمت بالا ، دسترسی سخت در ایران.

 

مطالب مرتبط :

 

 ناگفته هایی درباره شرکت سونی

 

 

6 – اکسیس

این شرکت بصورت تخصصی اقدام به محصولات الکترونیکی و تولید دوربین مدار بسته میکند و عملکرد خوبی را در این مدت داشته است.شرکت اکسیس در بسیاری از سالها در مجلات معتبر و ارزیابی های جهانی همواره در بین 10 برند برتر در صنعت دوربینهای مدار بسته قرار داشته است.

اطلاعات کلی:

سال تاسیس : 1983

ملیت : سوئد

دفتر مرکزی : لووند

فروش سالانه (2018) :  0.62 میلیارد دلار (ششم در جهان)

تعداد پرسنل : 7500 نفر

تاریخچه :

مقر اصلی شرکت اکسیس که در بین 10 برند برتر دوربین مدار بسته

دوربینهای مدار بسته اکسیس

این شرکت سوئدی توسط مایکل کارلسون و  مارتین گرن در سال 1983 تاسیس شد . محل استقرار شرکت در ابتدا در استکهلم قرار داشت اما بعد ها به شهر صنعتی لووند منتقل شد.این شرکت اولین شرکتی بود که انقلاب دوربینهای انالوگ به  دوربین های تحت شبکه را ان هم با کیفیت بالا برای اولین بار  رقم زد. این شرکت واقعا لیاقت قرارگیری در بین 10 برند برتر دوربین مداربسته را دارد.

محصولات

محصولات شرکت اکسیس در بین 10 برند برتر دوربین مدار بسته

axis

استراتژی شرکت اکسیس ، تولید  دوربین های تحت شبکه با کیفیت تصویر بالاست، به همین دلیل لنز های محصولات ان بسیار با کیفیت هستند.محصولات این شرکت به هر نوع شبکه IP (اینترنت ، ضبط از هر منطقه و …) ای متصل میشوند.طبق امار های سال 2018 ، در حدود 72% از بازارجهانی فروش  IP Camera متعلق به این شرکت میباشد.یکی ار تکنولوژی هایی که در دوربینهای این شرکت  بکار رفته تکنولوژی prograssiv است گه باعث میشود تصاویر متحرک ، تار نشوند و کیفیت آنها حفظ شود.

محصولات شرکت اکسیس دارای 3 سال گارانتی است.

مطالب مرتبط :

دوربین مدار بسته بیسیم انقلابی دورباره

 

7 – های لوک (کلیک کنید)

شرکت های لوک هفتمین برند دوربینهای مدار بسته در بین 10 برند برتر دوربین مدار بسته

hi look

اطلاعات کلی:

سال تاسیس : 2005

ملیت :چین

دفتر مرکزی : گوانگژو

فروش سالانه (2018) :  0.655 میلیارد دلار (هفتم در جهان)

تعداد پرسنل : 4000 نفر

مقاومت در برابر باران یکی از مهمترین ملاک های 10 برند برتر دوربین مدار بسته

دوربین ضد آب

تاریخچه

از شرکتهای زیر مجموعه هایک ویژن است که در سال 2005 به جهت تولیدات در رنج قیمتی پایین تر تاسیس گردید تا بتواند در میان محصولات ارزان تر نیز حرف برای گفتن داشته باشد.مدیریت این شرکت از هایک ویژن مستقل عمل میکند اما در تکنولوژی و قطعات بکار رفته از  شرکت هایک ویژن استفاده میکند.ها لوک در بین 10 برند برتر دوربین مداربسته در ابران جزو موارد ارزان قیمت میباشد.

محصولات شرکت های لوک

hi look

های لوک و هایک ویژن

تفاوت محصولات های لوک و هایک ویژن در جنس بدنه آنها و در نتیجه قیمت تمام شده انها برای مشتریان است.در کیفیت تصویر و ویژگی های داخلی ،تقریبا تفاوتی دیده نمیشود.تولیدات این شرکت توانست موفقیت عظیمی برای شرکت هایک ویژن به ارمغان آورد.

به طوری که سود خالص این شرکت 17 درصد از تمام سود شرکت هایک ویژن را در سال 2017 تشکیل داد.

شرکت ایمن ساران پارس به عنوان یک شرکت فعال در زمینه نصب دوربین مدار بسته تهران ، بزودی برترین دوربین های مدار بسته مربوط به هر برند را  در این مطلب برای شما عزیزان ارائه خواهد نمود.

ادامه دارد…

 

 

4 دیدگاه

  1. محمدکردیانی دسامبر 31, 2019 در 09:25 - پاسخ

    کردیانی از تربت جام خراسان رضوی هستم وفروشنده ونصاب برندهای مختلف مداربسته هستم .
    سرمایه ندارم ولی خیلی دوست دارم با داشتن برندهای مختلف درفروش گسترش پیدا کنم.

  2. محمد کریمی آگوست 27, 2020 در 19:05 - پاسخ

    سلام روز بخیر من نصاب هستم اما یک نصآب خوب باید شجره نامه کار خودرامطالعه نماید وسپس در باره آن حرفی بزند ومشتری جلب نماید درای راستااطلاعات در مورد سیستمهایی حفاظتی امری واجب است که تمام اطلاعات کاربردی این کار را یادبگیریم وبتوان وبدون هیچ دغدغه ای جواب مشتری را در مورد کار خود داد وبه او اطمینان خاطر داد درای صورت نظر اورا جلب خواهی کرد خواهش من این است آیا پرسنلی هستند که آموزش های کامل درحدنهایی یک نصاب حرفا ای در سطح شهرستان مخصوصاز مشهد بدهد ممنون از سایت شما

    • psadmin فوریه 20, 2022 در 00:28 - پاسخ

      سلام آقا محمد. بابت همکاری و یا آموزش، میباستی با مدیریت شرکت ایمن سازان پارس تمای بگیرید.
      09122250138

    • psadmin جولای 22, 2023 در 22:17 - پاسخ

      با سلام و تشکر از دیدگاه شما ، در گوگل سرچ ساده بزنید آموزشگاه های نصب دوربین مدار بسته موجود هست .

ارسال دیدگاه