دوربین مدار بسته مخفی

دوربین های مدار بسته مخفی دوربینهایی هستند که به شکل نا محسوس قابلیت ضبط فیلم ،عکس و صدا را دارا هستند.

در این مقاله به 

1 – دوربین مدار بسته مخفی و کاربرد های آن 

2 – برترین برند های دوربین مدار بسته مخفی به همراه نقاط مثبت و منفی

پرداخته خواهد شد.

شرکت ایمن سازان به عنوان یک شرکت دوربین مدار بسته تهران به دلایل قانونی از نصب این دوربین های مدار بسته معذور است و این مقاله صرفا برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان تهیه شده است.

شما میتوانید با شماره گیری تلفن های زیر از خدمات مشاوره رایگان و بازدید رایگان توسط تکنسینهای ها بهرهمند شوید:

۰۲۱۴۴۲۹۸۰۱۰ 

۰۹۱۲۲۲۵۰۱۳۸

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

مشاوره رایگان دوربین مدار بسته مخفی
تلفن

 

فروش دوربین مدار بسته مخفی چه میزان است؟

دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته مخفی

دوربین مدار بسته مخفی امروزه تقاضای بسیاری در بین مشتریان پیدا کرده است. بطوری طبق گزارش نشریات معتبر و فعال در عرصه دوربین های مدار بسته ، تقاضای این دوربین ها در 10 سال اخیر بیش از 15 برابر شده است! آمار ها نیز نشان از رشد فزاینده تقاضای این دوربین ها توسط سرویس های امنیتی دارند.بطوریکه در سال 2018 میزان فروش این دوربین ها به همراه تجهیزات از مرز 100 میلیون دلار عبور کرد!!اما چرا تا این حد تقاضا برای آنها بالا رفته ؟

کاربردهای متنوع دوربین مدار بسته مخفی

استفاده سرویس های امنیتی از دوربین مدار بسته مخفی

نکته :

البته در این مقاله ما قصد نداریم تا افراد را ترغیب به این موارد استفاده کنیم.زیرا برخی از این کاربرد ها ،موارد غیر اخلاقی و غیر شرعی هستند. در اینجا هدف ما تبیین کاربرد های این دوربین هاست.نحوه استفاده به متقاضی بستگی دارد.

کاربرد این دوربینهای کوچک بسیار گسترده است. این دوربین ها میتوانند همانند یک دزدگیر عمل کنند. از کاربردهای متنوع دوربین مدار بسته مخفی ، کنجکاوی های افراد متقاضی برای کسب اطلاعات شخصی از همسرشان ، تا جاسوسی های سرویس های امنیتی در سطح ملی و فعالیت های پلیس  را شامل میشود در کل میتوان گفت چیزی که مشترک است این است که بوسیله این دوربین ها میتوان حقایق و اطلاعات سری را که دیگران اشکار نمیکنند بصورت نا محسوس بدست آورد!در این مقاله ما موارد استفاده را به دو بخش تقسیم کرده ایم: موارد شخصی و موارد سازمانی :

یک دوربین مدار بسته خوب که قابلیت چرخش عمودی و افقی دارد

دوربین مدار بسته مناسب باغ ، حیاط و بیرون ساختمان

دوربین مدار بسته مخفی برای منزل

 بسیاری از ما نگران این هستیم که منزلمان و لوازم درون آن در معرض نا امنی باشند، امانمیخواهیم دیگران متوجه دوربین های مدار بسته ای باشند مه درون آن تعبیه شده باشد.در این صورت نیاز ما تنها بوسیله تصویر برداری بصورت نا محسوس تامین میشود.

الف – کشف اطلاعات شخصی

کشف اطلاعات توسط زوجین

بسیاری از موارد استفاده این دوربین ها، به مسائل مرتبط با کشف اطلاعات شخصی افراد مربوط  است و  تقاضا برای دوربین مدار بسته مخفی ای که مناسب این کار باشند افزایش یافته.

مشاوره رایگان:

۰۲۱۴۴۲۹۸۰۱۰ 

۰۹۱۲۲۲۵۰۱۳۸

ب – حفاظت از سالمند

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

حفاظت از سالمند با دوربین مدار بسته مخفی
حفاظت از سالمند

برای کسانی که  سالمند در خانه دارند بسیار مهم است که رفتار پرستار کنترل شود،ولی بطور نا محسوس!زیرا ممکن است ماهیت امر نگه داری از سالمند موجب رفتار های ناخوشایند از طرف پرستار باشد که به دلیل عدم تکلم یا رودربایستی و … از طرف سالمند بیان نشود.

کطالب مرتبط :

برترین دوربین های مدار بسته مخفی

ج – کنترل فرزندان

محافظت از فرزندان بوسیله دوربین های مدار بسته مخفی

کودکان خصوصا نوجوانان ممکن است در خانه رفتار های پر خطری (مواد مخدر و …)داشته باشند که به خود و خانواده اسیب بزند و از چشم والدین دور بماند. بوسیله دوربین مدار بسته مخفی میتوان آنها را کشف و از بروز آنها جلوگیری کرد.

برترینهای دوربین مدار بسته مخفی

1 – TT531WN-pro

دوربین TT531wn-pro  چون حالت ساعت رومیزی دارد ، میتواند نیاز این افراد مختلف را تامین و مورد استفاده قرار بگیرد.مدل جدید این دوربین با پسوند pro  در سال 2018 روانه بازار شد.

طبق اسناد منتشر شده از وبسایت ویکی لیکس ، از این دوربین محبوب در هتل های محل استقرار گروه های سیاسی توسط مامورین امنیتی (سوء) استفاده شده است! این دوربین ساخت شرکت تیتا تینک است که به انصاف میتوان آنرا یک شاهکار ارزیابی نمود.این محصول حاوی یک دستگاه دوربین مدار بسته است که داخل محوطه یک ساعت رومیزی قرار گرفته و همین ساختار فریبنده ، تشخیص دوربین بودن آنرا تقریبا ناممکن میکند!

ویژگی های دوربین TT531wn-pro   :

دوربین مدار بسته مخفی

این دوربین بوسیله اینترنت وایرلس از طریق مودم تصاویر را به گیرنده ها از جمله گوشی تلفن همراه  منتقل میکند.

مشاوره رایگان :

۰۲۱۴۴۲۹۸۰۱۰

۰۹۱۲۲۲۵۰۱۳۸

ویژگی های اصلی :

مطالب مرتبط :

 

۵ ویژگی دوربین مدار بسته خوب و با کیفیت

 

سایر ویژگی ها : 

1 – قابلیت استفاده از کارت  SD برای ضبط تصویر 

2 – ارسال تصاویر از سریق وایرلس

3 – دارای میکروفون و اسپیکر برای ضبط صدا تا عمق مفید 8.5 متر

4 – طراحی زیبا و سری

5 – رابط کاربری راحت

6 – طراحی کاربردی برای همه مکانها 

نقاط منفی :

1 – باطری این دوربین کمی زود خالی میشود.

2 – طراحی ساعت وار این دوربین،تنها در محیط های خاصی قابل استفاده است.مثل کمد یا روی میز

2 – RX-111-AHD

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

کاربرد دوربین مدار بسته مخفی RX-111-AHD در عروسک
دوربین مدار بسته مخفی تعبیه شده در عروسک

دوربینی بسیار کارامد ، با لنزی سوزنی به قطر 1.4 اینچ!

یک ساعت که در بالای آن یک دوربین مدار بسته مخفی تعبیه شده است

این دوربین بسیار کوچک را میتوان در هر جایی کار گذاشت و این به استفاده کننده آزادی عمل زیادی در هنگام استفاده میدهد. از این دوربین استفاده زیادی به روش های گوناگون شده است و فروش خوبی در بازار های بین المللی داشته.

کار گذاری یک دوربین مدار بسته مخفی در یک تلفن

 

ویژگی های اصلی :
  1. کشور سازنده : چین
  2. گارانتی یک ساله
  3. وضوح تصویر : 1مگا پیکسل
  4. وضوح تصویر در شب: ا مگا پیکسل
  5. وسعت دید :60 درجه
  6. عمق دید :7.5 کتر 
  7. عمق مفید دید در شب : 6 متر 
نقاط منفی
  1. بزرگنمایی : ندارد
  2. حرکت لنز دوربین :ندارد

 

 

 

 

 [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *