به دنبال شرکت دوربین مدار بسته در منطقه 3 تهران هستید؟

شرکت دوربین مدار بسته در منطقه 3 تهران

شناخت انواع دوربین مدار بسته به خریداران کمک می‌کند که بتوانند علاوه بر خریداری سیستم های امنیتی نظارتی مناسب برای محیط های مختلف، دوربین هایی اقتصادی با طول عمر بالا را خریداری نمایند.

برای اطلاع از قیمت انواع محصولات و خدمات امنیتی و بازدید و مشاوره رایگان، با کارشناسان شرکت ایمن سازان پارس، تماس بگیرید.

تماس با ما

دوربین های مدار بسته مطابق با طراحی بدنه، تکنولوژی، لنز و … به انواع مختلفی تقسیم خواهند شد.

دوربین مدار بسته در منطقه 3 تهران

انتخاب دوربین مدار بسته

با توجه به افزایش چشمگیر دوربین مدار بسته در دوربین مدار بسته در منطقه 3 تهران می‌توان گفت که امروزه، کمپانی های تولید این سیستم های امنیتی، در تلاش اند تا بتوانند مدل های مختلف را طراحی کنند.

دوربین مدار بسته در منطقه 3 را می‌توان با توجه به معیار های متفاوتی، دسته بندی کرد.

نخست انواع دوربین های مدار بسته، دوربین های آنالوگ بودند که امروزه با توجه به افزایش کارایی و کیفیت، با عنوان دوربین های آنالوگ HD شناخته می‌شوند و بیش از سایر دوربین های مدار بسته خریداری می‌شوند.

دوربین های مدار بسته تحت شبکه


مطالب مرتبط:

به دنبال بهترین برند دوربین مدار بسته ای؟


نوع دیگر این سیستم های امنیتی را می‌توان دوربین های مدار بسته تحت شبکه دانست که قدرت پردازش تصاویر آن بسیار منحصر به فرد است.

اما قیمت نسبتا بالایی دارد.

کلیک کنید :

دوربین مدار بسته تا چه مدت  فیلم نگه میداره ؟

این سیستم های امنیتی نظارتی، با توجه به طراحی بدنه نیز به چهار نوع مختلف تقسیم می‌شوند که هر کدام از آنها، برای قرار گیری در شرایط خاصی طراحی شده اند.

دوربین های دام، بولت، باکس، اسپیددام، کیوب، چشم ماهی و مخفی، از انواع دوربین مدار بسته هستند که تنوع چشمگیر آن ها، موجب افزایش آپشن ها و کارایی این دوربین ها شده است.


مطالب مرتبط:

دوربین مدار بسته در کهریزک


بهترین برند های دوربین مدار بسته

بهترین برند های دوربین مدار بسته

تنوع دوربین مدار بسته، به اندازه ای زیاد است که می‌توان آنها را با توجه به کمپانی و شرکت سازنده نیز تقسیم بندی نمود. در حال حاضر، کمپانی های هایک ویژن، داهوا، سونی، هایلوک، بوش، پاناسونیک و یونی ویو، هفت برند معتبر و شناخته شده در زمینه طراحی و تولید دوربین های امنیتی هستند که دوربین های هایک ویژن، در صدر آنها قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است که اصلی ترین دلیل محبوبیت و برتری این برند ها در مقابل سایر کمپانی های تولید سیستم های نظارتی امنیتی، قیمت مقرون به صرفه در برابر کیفیت بالا دوربین های مدار بسته می‌باشد.


مطالب مرتبط:

خرید، فروش، نصب و تعمیر انواع دوربین مدار بسته در شرق تهران


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *