دسامبر 1, 2019

دوربین مدار بسته شمال تهران راه اندازی و نصب

موضوع مقاله : دوربین مدار بسته شمال تهران

 

 

 

 

نصب دوربین مدار بسته در محیط صنعتی                                   نصب دوربین مدار بسته در غرب تهران

نصب دوربین مدار بسته در کارخانه                                          نصب دوربین مدار بسته در جنوب تهران

 

نصب دوربین مدار بسته در شرق تهران                                   نصب دوربین مدار بسته در شمال تهران

نصب دوربین مدار بسته در تهران                                          نصب دوربین مدار بسته در منزل

شرکت ایمن سازان پارس ، بهترین در راه اندازی و نصب دوربین مدار بسته شمال تهران

_______________________________________________________________________________________

برای تماس به منظور مشاوره و یا راه اندازی و نصب دوربین مدار بسته میتوانید با شماره های 

02144298010

09122250138

تماس بگیرید.کارشناسان ما بصورت تمام وقت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.


 

مطالب مرتبط

دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته مناسب باغ ، حیاط و بیرون ساختمان

چرا ما بهترین هستیم؟

بهترین شرکت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته شمال تهران

 

1 – بیش از 15 سال تجربه

تجربه

هیچ عاملی به اندازه تجربه ، نمیتواند موفقیت یک شرکت را تضمین کند. ایمن سازان پارس با دارا بودن بیش از 15 سال تجربه مستمر در فروش، نصب ، راه اندازی و مشاوره ، آماده انجام پروژه های بزرگ میباشد.تجربه ما در نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته چراغ راه موفقیت های بیشتر و بزرگتر در این حوزه و ارائه خدمات بیشتر و کیفیت بالاتر به مشتریان عزیز میباشد.این شرکت ، بهترین گزینه برای مشتریان دوربین مدار بسته شمال تهران است.

2 – پروژهای عظیم با بزرگترین شرکتهای دولتی و خصوصی

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته بزرگترین شرکتها

 

همکاری با فرودگاه بین المللی امام خمینی ، بیمه ایران و هواپیمایی هما تنها بخش اندکی از از رزومه کاری شرکت ایمن سازان پارس میباشد.موارد این پروژه ها عمدتا شمال نصب گیتهای امنیتی، راه اندازی و نصب دوربین مدار بسته ، نصب آژیرهای هوشمند ، هوشمند سازی ساختمان  و … میباشد.

3 – مشاوره، طراحی و اجرای پروسه هوشمند سازی 

هوشمند سازی

هوشمند سازی چیست؟

هوشمند سازی یعنی تمامی فرایندهایی که طی آن دخالت انسان ، کاهش یا از بین میرود و هوش مصنوعی آن وظایف را به عهده میگیرد. مثلا اتوماتیک کردن درب پارکینگها مثال ساده ای از هوشمند سازی درب میباشد و بوسیله نرم افزار ریموت و سخت افزار، درب بدون دخالت فیزیکی انسان باز میشود.

هوشمند سازی پارکینگها، مدارس ، و سایر سازمانها از مهمترین دستاورد های ایمن سازان پارس است.

این شرکت سابقه طولانی ای در مشوره و اجرای فرایند هوشمند سازی ساختمان ها را داراست. ما میتوانیم این فرایند هارا طراحی کنیم و این عامل میتواند ست مشتری را برای اجرا و پیاده سازی سلیقه خود کاملا باز بگذارد.

مشاوره، طراحی و استقرار سیستمهای شبکه و IT

شبکه و IT

شبکه سازی کامپیوتر ها و سایر تجهیزات ،  امری تخصصی است که ما بوسیله متخصصان با سابقه خود، در سطوح بزرگی قادر به اجرای سریع آن هستیم.

تسلط به تمام برندهای دوربین مدار بسته

محصولات شرکت هایک ویژن

در حقیقت بسیاری از شرکتهای فعال در این حوزه یا بسیاری از نمایندگی ها، در حوزه خاص و برند مشخصی تخصص و شناخت کافی دارند.در حالی که راهبرد شرکت ایمن سازان ، شناخت و تسلط بر نصب و راه اندازی تمامی برند ها و انواع دوربین مدار بسته اعم از دوربین مدار بسته لامپی ، دوربین مدار بسته ارزان ، دوربین مدار بسته مخفی و …. بوده است. مشتریان دوربین مدار بسته شمال تهران میتوانند از مشاوره  تمامی برندهای دوربین مدار بسته ، اعم از دوربین مدار بسته لامپی، دوربین مدار بسته مخفی و حتی نصب دزد گیر نیز بهره مند شوند.

دامنه فعالیت گسترده

دامنه گسترده کاری در تمام استان تهران

حوزه فعالیت و پوشش و خدمات پس از فروش و نصب ما  برای مشتریان عزیز ، گسترده است و تمامی نواحی استان تهران را شامل میشود. بنابر این این شرکت ، علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان دوربین مدار بسته شمال تهران ، بقیه نقاط تهران را نیز تحت پوشش قرار میدهد.

 

تاریخچه

شرکت ایمن سازان پارس با هدف توسعه تکنولوژی سیستمهای حفاظت و امنیت الکترونیک و دستیابی کارشناسان شرکت به دانش فنی این سیستمو از سوی دیگر اعلام نیاز لرجاع سفارش از سوی سازمانهای مختلف کشور برای بکارگیری اینگونه سیستم ها در راه حل های جامع تاسیس گردید.

این شرکت نیز خیلی زود توانست با استفاده از پرسنل متعهد و متخصص و با تجارب بالا و ارائه خدمات مطلوب و محصولات برتر ، اطمینان و رضایت مشتریان خود را جلب نموده و جای خود را در صنعت سیستمهای حفاظتی بعنوان شرکتی معتبر و قدرتمند باز نماید و پروژه های بسیاری را با موفقیت به اتمام برساند.

همچنین این شرکت توانست از طریق اخذ نمایندگی و انعقاد قراردادهایی در این زمینه و نصب و راه اندازی و خدمات و محصولات مطمئن و دائمی را به مشتریان خود ارائه نماید.

ساختار و فعالیتهای شرکت ایمن سازان پارس

این شرکت آمادگی برای اجرا و پشتیبانی در زمینه سیستمهای مدار بسته و مشاوره و طراحی و تامین تجهیزات و اجرای پروژه های جامع حفاظت و امنیت الکترونیک و سیستمهای مانیتورینگ و خدمات پس از فروش را دارد.شرکت ایمن سازان پارس افتخار دارد که تاکنون با بسیاری از شرکتها و مجتمع های مسکونی و اداری و سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی همکاری نموده و بعنوان یکی از شرکت های معتبر ف خدمات درخور ارائه می نماید.

شبکه شرکت ایمن سازان پارس با استفاده از مرغوبترین و پیشرفته ترین تجهیزات بنا گردیده و به طور مستمر در حال توسعه و گسترش میباشند.

 

 

 

ارسال دیدگاه