نصب دوربین مداربسته در تهران

از ویژگی های نصب دوربین مدار بسته در تهران میتوان به این نکته اشاره کرد که بیشتر کاربران میتوانند از طریق نصب دوربین مداربسته از مکانی که در آن قرار دارند محافظت کنند.

کاربران میتوانند بسته به نیاز خود در زمینه نصب دوربین مداربسته مناسب ترین و بصرفه ترین دوربین مداربسته را از مراکز معتبر تهیه کنند.در واقع نصب دوربین مداربسته در تهران میتوان گفت یکی از بهترین و رایج ترین روش هاست برای هرفرد برای افزایش اعتبار و امنیت منزل و محیط کار و جلوگیری کردن از هرگونه اتفاقات احتمالی.

از طرفی هم شرایط نامناسب اقتصادی که وجود دارد باعث شده تعداد دفعات جرم و سرقت در جامعه بیشتر شود و در این صورت نیاز جامعه به سمت نصب دوربین مدار بسته در تهران بیشتر شود.

در کل دوربین مدار بسته مانند یک نگهبان میماند که بدون هیچ گونه خستگی همه ساعت و هر لحظه محیط مدنظر شمارا زیر نظر دارد.

تیم ما در تمام نقاط تهران از شمال،جنوب،شرق تا غرب تمامی خدمات نصب دوربین مدار بسته در تهران را با پشتیبانی منحصر به فرد انجام خواهیم داد.

 

شماره تماس نصاب دوربین مداربسته در تهران

امروزه پیدا کردن بهترین شماره نصاب دوربین مدار بسته در تهران برای نصب دوربین مدار بسته در تهران و در مکان های مختلف به خاطر تنوع در هزینه ها بسیار مشکل شده ولی پیشنهاد ما به شما این است که اگر خواستید برای نصب دوربین مدار بسته اقدام کنید خودتان کار نصب را انحام ندهید و سعی کنید حتما از متخصصین حرفه ای در زمینه نصب دوربین مدار بسته کمک بخواهید.

دلیل اینکه توصیه میکنیم خودتان اقدام به نصب دوربین مدار بسته در تهران نکنید،این است که فردی که در این زمینه تخصصی ندارد و یا شخص شما،شاید بتوانید نصب دوربین را انجام دهید اما در حین کار شما نمیتوانید نکات فنی و یا جایگزاری را انجام دهید زیرا انجام ندادن این نکات باعث میشود تا آسیب های احتمالی در آینده جلوگیری کنید.پس عاقلانه ترین کار این است که برای نصب دوربین مدار بسته از بهترین نصاب دوربین مداربسته در تهران استفاده کنید.

پیدا کردن شماره بهترین نصاب دوربین مدار بسته در تهران در واقع یکی از کارهایی است که میتوان گفت اهمیت بسیار بالایی دارد و همچنین از طرفی نصب دوربین مداربسته در تهران جزء خدماتی است که مراجعه کننده و درخواست های بسیاری دارد و همچنین میتوان گفت جزء مهم ترین خدمات ما به شمار می آید.

 

هزینه نصب دوربین مدار بسته در تهران

 

اگر میخواهید بدانید که هزینه نصب دوربین مدار بسته در تهران به چه صورت هست،باید به این نکته هم توجه داشته باشید که هزینه نصب دوربین مدار بسته،بسته به جزئیات و عوامل مختلفی بستگی دارد.

در واقع از نمونه عواملی که میتوان در هزینه نصب دوربین مدار بسته در تهران به آن اشاره کرد عبات اند از:

تعداد دوربین مداربسته

نوع دوربین مدار بسته

محلی که قرار است پروژه را اجرا کنید

مسیری که قرار است کابل های دوربین مداربسته را در آنجا نصب کنید

موقیعت جغرافیایی محل نصب دوربین

اگر به طور کلی توضیحی راجب این مسئله بخواهیم خدمتتان عرض کنیم،در واقع هزینه نصب دوربین مدار بسته اول اینکه با توجه به نوع دوربین مد نظر، و نوع کابل کشی است در ادامه نیازهایی که برای نصب دوربین مدار بسته وجود دارند،هزینه نصب دوربین مدار بسته را تعیین میکنند.

در ادامه اینکه هزینه نصب دوربین مدار بسته در تهران  را در واقع طبق انجام پروژه کارفرما تعیین میکند که این هم باز بسته به نوع انتخاب و شرایط انتخاب شما دارد مثل دوربین مدار بسته بی سیم و یا انتخاب دوربین آی پی،آنالوگ و..که در نهایت این عوامل در هزینه نصب دوربین مدار بسته تاثیر دارد.

در کل اگه بخواهیم با هم هزینه نصب دوربین مدار بسته را آنالیز کنیم،اول می سنجیم تا ببینیم هزینه نصب دوربین مدار بسته به چه چیز هایی بستگی دارد و یا به چند بخش تقسیم میشود.

قیمت نصب دوربین مدار بسته در تهران شامل دو بخش اصلی است.بخش اول که همان هزینه نصب است شامل،نصب فیزیکی دوربین و داکت و لوله فلکسی و در آخر هم هزینه کابل کشی است.بخش دوم هزینه نصب دوربین مدار بسته هزینه هایی شامل خرید تجهیزات است مثل،دوربین و کابل و دستگاه ضبظ و تصاویر وغیره تجهیزات لازمه.

اگر بخواهیم کمی بیشتر به این موضوع بپردازیم و توضیحات وسیع تری بدهیم در رابطه با هزینه نصب دوربین مدار بسته،پس میرویم به سراغ عوامل بیشتری که تاثیر بیشتری بر روی هزینه نصب دوربین مدار بسته میگذارد.

1.نوع دوربین ها: دوربین ها در نصب دوربین مدار بسته در کل دو نوع هستند که در مطالب بالاترهم توضیح مختصرب راجب این موضوع داده شد. دوربین های دیجیتالی و آنالوگ که هر کدام در تعیین هزینه نصب دوربین مدار بسته تاثیر چندانی دارند.مثلا دوربین های دیجیتالی چون کیفیت بسیار بهتری دارند در مقایسه با دوربین های آنالوگ،پس هزینه بیشتری هم دارند و همچنین از طرفی ویژگی دید در شب و تشخیص حرکت هم در برآور هزینه تاثیر دارد.

2.تعداد دوربین ها:تعداد دوربین ها در هزینه نصب دوربین مدار بسته در تهران به این صورت است که هر چقدر تعداد دوبین ها بیشتر باشند برای نصب پس قطعا هزینه بیشتی هم دارند.

3کیفیت تصویر:کیفیت تصویر در هزینه نصب دوربین مدار بسته را اینگونه محاصبه میکنند که،بالاترین کیفیت هزینه بالاتری هم دارد.

4.هزینه تجهیزات جانبی:تجهیزاتی از قبیل دستگاه های ضبط تصاویر که برای ذخیره کردن تصاویر برداشته شده اند نیاز به منابع تغذیه مثل برق دارند که به این صورت به کابل های بیشتری نیاز است برای اتصالات

و هزینه اضافی هم دارد.

5.هزینه نصب دوربین:اگر برای نصب دوربین مدار بسته در تهران نیازی به کابل کشی جدیدی باشد که نصاب دوربین مدار بسته آن را انجام دهد،در این صورت هم هزینه نصب دوربین مداربسته افزایش میابد.

6.هزینه نرم افزار:هزینه نرم افزار در نصب دوربین مدار بسته در واقع جزء دسته خدماتی است که نیاز است انجام شود.

در واقع این بخش از خدمات راجب نرم افزار مدیریت دوربین ها و تنظیمات مربوط به دوربین ها است که هزینه جداگانه ای برای این بخش در نظر گرفته میشود.

7.هزینه نگهداری و خدمات پس از فروش:این قسمت از خدمات نصب دوربین مدار بسته درتهران برای حفظ عملکرد بهتر دوربین ها و تجهیزات است که در اصل به خدمات پس از فروش نیازمند است و این بخش هم هزینه نصب دوربین مدار بسته را افزایش میدهد.

در آخر باید گفته شود که برای پیدا کردن دقیق ترین برآورد و تعیین قیمیت در رابطه با هزینه نصب دوربین مدار بسته،بهترین راه این است که با یک تامین کننده و یا تاسیس کننده در زمینه تجهیزات مداربسته در منطقه ای که قرار دارید مشورت کنید و از آنها کمک بخواهید.

 

بهترین نصاب دوربین مدار بسته در تهران

هنگامی که شما برای نصب دوربین مدار بسته در تهران میخواهید اقدام کنید در حالی که حتی بهترین و برند ترین تجهیزات را انتخاب کردید برای نصب دوربین مدار بسته اما ممکن است پس از مدتی مشکلاتی بروز دهد در بخش کابل ها،و همین مشکل باعث ایجاد یکسری مسائل حفاظتی،امنیتی و نگرانی هایی شود ولی نگران نباشید که جای هیچگونه دلهره ای وجود ندارد تا وقتی ما بهترین و حرفه ای ترین نصابان را برای شما در نظر گرفتیم.

 

ما با بهترین نصابان دوربین مدار بسته در تمامی نقاط تهران

در کنار شما هستیم تا جهت اقدام به هر گونه از خدمات نصب دوربین مدار بسته با بهترین پشتیبانی و متخصصین حرفه ای به شما عزیزان خدمات رسانی کنیم.

نصاب دوربین مداربسته در تهران

اگر به دنبال نصب دوربین مدار بسته در تهران  هستید طبیعتا باید هزینه ها و مزایای نصب دوربین مدار بسته در تهران را دانسته و ارزیابی کنید .

مزایای دوربین مدار بسته

زیرا دوربین مداربسته یکی از راه های پربازده و نوین برای تامین امنیت محیط شماست .

تماس و مشاوره با شرکت ایمن سازان پارس:

تماس با ما

مزایا هزینه
پیشگیری از اقدام به سرقت (حتی صرف وجود تابلو هشدار دوربین مدار بسته !) نصب دوربین
افزایش بازدهی کارکنان و جلوگیری از کم کاری خرید دوربین
کشف سرقت ها و … و قابلیت اتکا و اثبات تصاویر در مراجع قضایی مشکلات و تعمیرات  اتی
نظارت غیر حضوری از هرکجای دنیا خطر سرقت دوربین ها

بعد خواندن این مقاله در 3 دقیقه اتی یکبار برای همیشه میتوانید برای نصب یا عدم نصب دوربین مدار بسته تصمیم گرفته و خیال خود را راحت کنید.

شرکت ایمن سازان پارس

عناوین :

  1. بهترین مرکز خرید و فروش دوربین مدار بسته در تهران
  2. نصاب دوربین مدار بسته در تهران
  3. مراحل نصب دوربین مدار بسته در تهران
  4. هزینه نصب دوربین مدار بسته در تهران
  5. انواع دوربین مدار بسته
  6. بهترین دوربین مدار بسته 

مشاوره و بازدید رایگان :

برای نصب دوبین مدار ببسته در تهران با شماره های زیر تماس بگیرید:

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

برای مشاوره نصب دوربین مدار بسته در تهران
مشاوره رایگان

021-66942716

021-66942648

09332250138

نصب دوربین مداربسته در محیط صنعتی

نصب دوربین مدار بسته در محیط صنعتی از دو نظر کاربرد مهم دارد چرا که نصب دوربین مداربسته در محیط صنعتی هم باعث ایجاد امنیت کارگاه شما می شود هم باعث می شود شما از راه دور هم بر اعمال کارکنان خود نظارت دقیق داشته باشید بر روند کارها نظارت داشته باشید .

1 – بهترین مرکز خرید و فروش دوربین مداربسته تهران

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

چرا ایمن سازان پارس بهترین در نصب دوربین مدار بسته در تهران است؟
ما با دیگران متفاوت هستیم!

اگر به نصب دوربین مدار بسته در تهران میگردید ، چرا شرکت ایمن سازان پارس را مقایسه نمیکنید؟!

با شرکت ایمن سازان پارس با اخذ نمایندگی برند Hikvision و با بیش از 16 سال تجربه مستمر در زمینه مشاوره ،پشتیبانی ، نصب دوربین مدار بسته بهترین انتخاب شماست.

نام برند دوربین میانگین قیمت اطلاعات بیشتر
700،000 تا 4،500،000 تومان
1،000،000 تا 6،000،000 تومان
650،000 تا 8،000،000 تومان
400،000 تا 3،000،000 تومان
600،000 تا 3،500،000 تومان
1،000،000 تا 8،000،000 تومان
700،000 تا 1،500،000 تومان
500،000 تا 3،500،000 تومان
500،000 تا 2،500،000 تومان
700،000 تا 10،000،000 تومان
1،500،000 تا 5،500،000 تومان
1،100،000 تا 3،800،000 تومان
900،000 تا 4،000،000 تومان

چرا ما متفاوت هستیم؟!

مزایای ویژه ایمن سازان پارس جهت نصب دوربین مدار بسته بر ای کارخانه

دلایل زیادی وجود دارد که ما را در نصب دوربین مدار بسته تهران متمایز میکند:

  1. خدمات رایگان ( مشاوره ، بازدید ، ضمانت ، نصب و پشتیبانی)
  2. رزومه گسترده و قدرتمند در نصب دوربین مدار بسته تهران
  3. گواهینامه های معتبر
  4. نمایندگی محصولات برند Hikvision در تهران
  5. تجربه
  6. گستردگی در نوع و برند دوربین های مدار بسته
  7. فعالیت در سایر محصولات امنیتی(دزدگیر و …)
  8. دامنه فعالیت گسترده

دلایل تفاوت ما درنصب دوربین مدار بسته

با هم به بررسی این موارد میپردازیم:

1 – خدمات رایگان !

خدمات رایگان از جمله مشاوره رایگان یکی از مهمترین ویژگی های شرکت ایمن سازان در نصب دوربین مدار بسته در کارخانه میباشد

هر شرکتی که بخواهد بطور ویژه در حوزه فروش دوربین مدار بسته در تهران فعالیت نماید باید خدمات ویژه ای نیز به مشتریان خود ارائه دهد .

شرکت ایمن سازان پارس خدمات ویژه ای دارد که هم اکنون نیز در حال بیشتر شدن میباشد:

الف – ضمانت کالا

نصب دوربین مدار بسته در تهران و ضمانت کالا یکی از خدمات رایگان ما میباشد

ضمانت شرکت ایمن سازان پارس ، 2 ساله  و نحوه آن تعویض محصول میباشد.

یعنی ما در صورت بروز مشکلی در یکی از قطعات دوربین مدار بسته کالا را تا حداکثر 2 سال بعد از تاریخ فاکتور فروش تعویض مینماییم.

پس با خیال راحت از محصولات ما استفاده نمایید!

ب – مشاوره رایگان

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

مشاوره رایگان
پشتیبانی 12 ساعته ما بصورت کاملا رایگان میباشد. هر روز بین ساعات 9 صبح تا 9 شب

شما میتوانید بصورت رایگان از 16 سال تجربه ما در نصب دوربین مدار بسته در تهران یا هر اطلاعاتی که نیاز دارید بهره مند شوید.

برای تماس با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای نصب دوربین مدار بسته در تهران تماس بگیرید

021-66942716

021-66942648

09122250138

09332250138

شما میتوانید هدف خود را از نصب دوربین مدار بسته با توجه به بودجه ای که دراختیار دارید بیان کنید.

مثلا نصب دوربین مدار بسته در باغ و محیط های بیرونی و در عین حال ارزان و ما با توجه به نیاز و هدف شما از نصب دوربین مدار بسته بهترین پیشنهاد را بشما میدهیم.

شما میتوانید از مشاوره نصب دوربین مدار بسته در تهران توسط ما بهرمند شوید.

پ – بازدید رایگان

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

بازدید حضوری یکی از خدمات ویژه ایمن سازان پارس به مشتریان برای نصب دوربین مدار بستهبسته در تهران
بازدید حضوری رایگان یکی از خدمات ویژه ایمن سازان پارس میباشد که هر شرکتی آنرا به مشتریان خود ارائه نمیدهد.

در بعضی از مواقع هنگام مشاوره برای خرید دوربین مدار بسته نمیتوان نظر قطعی داد و نیاز به مراجعه و بازدید حضوری وجود دارد.

نصاب های مجرب ما از محل شما بازدید میکنند بدون دریافت هزینه و بصورت کاملا رایگان و این درحالیست که بسیاری از شرکت های فعال در زمینه نصب دوربین مدار بسته ، از مشتریان خود هزینه دریافت مینمایند.

ت – نصب رایگان

نصب رایگان یکی از خدمات رایگان ایمن سازان پارس

معدود شرکتی در تهران مشاهده میشود که نصب دوربین مدار بسته را رایگان انجام دهد.

شرکت ایمن سازان پارس قابلیت ارائه خدمات نصب رایگان را داراست.

البته به شرطی که شما سفارش با حجم بالایی را داشته باشید.

برای اطلاع از حد نصاب لازم حتما با ما تماس بگیرید !

س – پشتیبانی رایگان

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

پشتیبانی رایگان برای مشتریان دوربین مدار بسته در تهران
پشتیبانی ما همانند یک گارانتی عمل میکند.

فارغ از ارائه گارانتی های سخت افزاری دوربین های مدار بسته، عملکرد یک شرکت دوربین مدار بسته خوب منتهی به روز نصب دوربین مدار بسته نمی شود.

زیرا در بسیاری از مواقع ممکن است دوربین ها در عملکردشان اختلالی پیش بیاید یا تنظیمات آنها تغییر کند و…

بنابر این ما نیاز به یک گارانتی نرم افزاری نیز داریم تا درصورت وقوع مشکلات گفته شده بتوان اطمینان داشت که دوربین ها توسط شرکت نصب کننده پشتیبانی می شوند.

ما این نیاز را برطرف کرده ایم تا خیال مشتریان از بابت پشتیبانی ما راحت باشد.

2 – رزومه

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

رزومه یک شرکت کارنامه اوست.

با افتخار بیان میکنیم که پروژه های زیادی را با شرکتهای معتبری چون فرودگاه امام خمینی و شرکت هواپیمایی هما انجام داده ایم.

برای مشاهده جزئیات کلیک کنید:

فرودگاه امام خمینی   لوگوی فرودگاه امام خمینی رزومه ایمن سازان (در حال تکمیل)

______________________________________________________________________________________________________________________________________

بیمه ایران

(برای مشاهده جزئیات پروژه روی لوگو ها کلیک کنید)

______________________________________________________________________________________________________________________________________

هواپیمایی هما

(برای مشاهده جزئیات پروژه روی لوگو ها کلیک کنید)

______________________________________________________________________________________________________________________________________

پژوهشگاه نیرو

(برای مشاهده جزئیات پروژه روی لوگو ها کلیک کنید)

______________________________________________________________________________________________________________________________________

وفاق سبز علوی

(برای مشاهده جزئیات پروژه روی لوگو ها کلیک کنید)

______________________________________________________________________________________________________________________________________

ژرف صنعت

(برای مشاهده جزئیات پروژه روی لوگو ها کلیک کنید)

______________________________________________________________________________________________________________________________________

نمایندگی 119 کیا

(برای مشاهده جزئیات پروژه روی لوگو ها کلیک کنید)

______________________________________________________________________________________________________________________________________

آباد راهان پارس

(برای مشاهده جزئیات پروژه روی لوگو ها کلیک کنید)

______________________________________________________________________________________________________________________________________

اتحادیه سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور

نصب دوربین مدار بسته شرق تهران

______________________________________________________________________________________________________________________________________

نمایندگی ایرانخودرو

(برای مشاهده جزئیات پروژه روی لوگو ها کلیک کنید)

______________________________________________________________________________________________________________________________________

هامون نایژه

(برای مشاهده جزئیات پروژه روی لوگو ها کلیک کنید)

______________________________________________________________________________________________________________________________________

آسایش گستر

(برای مشاهده جزئیات پروژه روی لوگو ها کلیک کنید)

____________________________________________________________________________

تصاویر برخی از پروژه های

نصب دوربین مدار بسته در تهران

نصب دوربین مدار بسته در صادقیه

دوربین مدار بسته در صادقیه

برای مشاهده جزئیات کلیک کنید

نصب دوربین مدار بسته در تهرانسر

دوربین مدار بسته در تهرانسر
برای مشاهده جزئیات کلیک کنید

نصب دوربین مدار بسته در مرزداران

دوربین مدار بسته در مرزداران
برای مشاهده جزئیات کلیک کنید

نصب دوربین مدار بسته در شهرک غرب

یلو برگر یکی از کارفرمایان نصب دوربین مدار بسته در شهرک غرب و سعادت آباد
برای مشاهده جزئیات کلیک کنید

نصب دوربین مدار بسته در جنت اباد

لوگوی فروشگاه رفاه در جنت آباد
برای مشاهده جزئیات کلیک کنید

نصب دوربین مدار بسته در تجریش 

نصب دوربین مدار بسته در مجتمع های مسکونی فیروز کوه جهت نصب دوربین مدار بسته تجریش
برای مشاهده جزئیات کلیک کنید.

مطالب مرتبط :

مزایای حیرت انگیز UPS(برق اضطراری)

3 – گواهینامه های معتبر

مجوز فعالیت در نصب دوربین مدار بسته
گواهی حسن انجام کار نمایندگی رسمی شرکت bocsh آلمان گواهی های حسن انجام کار،سند مقبولیت مشتریان ما هستند.

رزومه خوب لازم است اما کافی نیست.علاوه بر همکاری با شرکت های مذکور رضایت آنها  نیز اهمیت بالایی دارد.

طبیعتا شما باید شرکتی را انتخاب نمایید که معتبر باشد و شرکتی معتبر است که رضایت مشتری های خود را از عملکرد خود بصورت مکتوب(بصورت گواهی های حسن انجام کار و مجوزهای قانونی) و شفاف در اختیار داشته باشد.

الف -گواهی های حسن انجام کار

گواهی حسن انجام کار ایمن سازان پارس

ایمن سازان پارس از تمام پروژه های خود بدون استثنا گواهی حسن انجام کار دارد،برای مشاهده گواهی های حسن انجام کار کلیک کنید

ب -مجوزها

هر کسب و کاری  باید برای قانونی بودن و اعتبار خود از طرف اسناف حوزه کسب کار خودش مجوز کار داشته باشد.از جمله مهمترین این مجوز ها:

پروانه کسب ایمن سازان پارس

تقریبا هیچ شرکت معتبری را نمیتوان یافت که فعالیت داشته باشد ولی مجوز رسمی از صنف خود را یا همان پروانه کسب نداشته باشد. ایمن سازان پارس این مجوز را داراست.

مهمترین مزیت داشتن این مجوز ارائه خدمات گارانتی و پشتیبانی هرگونه نقص و عیب به مشتریان دوربین مدار بسته در تهران میباشد.

دانش فنی بالا لازمه ارائه خدمات با کیفیت میباشد و آموزش کلید هر توانمندی ای است.یکی از این دوره های تخصصی  را که از موسسه سفیر اخذ شده مشاهده میکنید.

گواهی نامه پایان دوره آموزشی سفیر جهت فعالیت در تهران
آموزش،کلید کسب تخصص و تخصص عامل اصلی اعتماد مشتریان میباشد

4 – نمایندگی محصولات برند Hikvision

نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن در جنت اباد
ایمن سازان در سال 1389 موفق به اخذ نمایندگی محصولات Hikviosion شد.تنها 9 شرکت در تهران تاکنون موفق به اخد نمایندگی هایک ویژن شده اند.

مهمترین نکته در انتخاب یک شرکت مناسب برای نصب دوربین مدار بسته ، این است که ان شرکت نمایندگی یک برند معتبر دوربین مدار بسته را اخذ کرده باشد.نماینده بودن یک شرکت دوربین مدار بسته نشان دهنده :

  1. اعتبار
  2. توانایی فنی
  3. استاندارد های مشتری مداری

است که منجر به پذیرش نمایندگی محصولات هایک ویژن بعنوان یکی از معتبر ترین شرکت های دوربین مدار بسته در دنیا گردیده است.

5 -تجربه

تجربه

هیچ عاملی به اندازه تجربه ، ضمنانت کننده کیفیت و عملکرد یک موسسه نیست.

هر چه میزان تجربه بیشتر باشد، قدرت مواجهه با چالش ها و نیز سرعت و دقت خدمات ارائه شده بیشتر است.

شرکت ایمن سازان پارس و پرسنل ان با بیش از 15 سال تجربه مستمر در حوزه نصب دوربین مدار بسته در تهران،کیفیت خدمات ارائه شده را تضمین میکند.

دوربین مدار بسته در تهران
دوربین مدار بسته در تهران

شرکت ایمن سازان پارس دارای افراد نصاب  دوربین مدار بسته با تجربه ای است که رضایت شمارا فراهم خواهند آورد.

هر شرکتی برای اینکه تجربه داشته باشد باید ابتدا کادر با تجربه ای نیز داشته باشد.

نصاب دوربین مدار بسته در تهران
نصب دوربین مدار بسته در باغ حیاط و بیرون ساختمان برای ایمنی بیشتر توسط ایمن اسزان پارس
نصاب دوربین مدار بسته ایمن سازان پارس با بیش از 15 سال تجربه

اگر به دنبال یک نصاب دوربین مدار بسته در تهران میگردید، باید بگوییم که نصاب های شرکت ایمن سازان پارس گاها تجربه ای بیش از قدمت خود شرکت دارند.

با مراجعه به شرکت ایمن سازان پارس میتوانید به بهترین افراد نصاب دوربین مدار بسته در تهران نیز دسترسی داشته باشید.

نصاب دوربین مدار بسته در تهران

6 -گستردگی در نوع و برند دوربین های مدار بسته

تنوع در برند های دوربین مدار بسته در تهران
ایمن سازان پارس ارائه دهنده کلیه خدمات تمامی برند های دوربین مدار بسته در تهران

ایمن سازان پارس علاوه بر اخذ نمایندگی محصولات برند  Hikvision ، در همه برندهای دوربین مدار بسته ( Dahua/HIKVISION/و…) .

و نیز تمام مدل های آن(دوربین مدار بسته مخفی،سقفی،بیسیم،لامپی، و …)، حتی مدل ها و برند های کمیاب فعال است و شما میتوانید آنها را بوسیله ما دریافت کنید.

7 -فعالیت در سایر محصولات امنیتی(دزدگیر و …)

تنوع در محصولات امنیتی
نکته مهم : کارکرد محصولات امنیتی مکمل است.مثلا استفاده همزمان از دزدگیر ، برق اضطراری و دوربین مدار بسته علاوه بر تشخیص سارق (وظیفه دوربین مدار بسته )، او را تشخیص و هشدار میدهد(وظیفه دزدگیر) .بوسیله برق اضطراری نیز میتوان از عملکرد دوربین مدار بسته و دزدگیر هنگام قطع برق (که در ایران بسیار روی میدهد) جلوگیری کرد.

باید گفت که فعالیت شرکت ایمن سازان تنها محدود به دوربین مدار بسته نمیشود.

سالهاست که ما در حوزه های مختلف محصولات امنیتی شامل:

  1. انواع دزدگیر
  2. گیتهای فروشگاهی
  3. شبکه و IT
  4. انواع DVR و NVR
  5. سانترال
  6. قطعات دوربینهای مدار بسته
  7. راهبند پارکینگ
  8. جک پارکینگ

8 -دامنه فعالیت گسترده

دامنه فعالیت گسترده یکی از موارد مهم در نصب دوربین مدار بسته در تهران
دوربین مدار بسته در تهران

فعالیت ایمنسازان پارس تنها محدود به شهر تهران نمیشود.بلکه تمام استان تهران و (درصورت بزرگی پروژه) تمام نقاط ایران را شامل میشود!

لیست مناطقی که ایمن سازان پارس فعالیت داشته(برای مشاهده کلیک کنید)

غرب تهران

شرق تهران

شمال تهران

9 – هوشمندسازی

هوشمند سازی چیست؟
امروزه با توسعه گوشی های هوشمند ،براحتی  میتوان ساختمان های تجاری و اداری را کنترل کرد

ایمن سازان پارس از معدود شرکت هایی است که توان طراحی و اجرای هوشمند سازی ساختمانها را چه مسکونی و چه اداری را داراست.

A هوشمند سازی چیست؟

هوشمند سازی چیست ؟

هوشمند سازی عملیاتی است که طی آن تمام یا قسمتی از فرایند هایی که بوسیله انسان انجام میشود توسط برنامه های کامپیوتری و یا همان هوش مصنوعی انجام میشود.

به عنوان مثال عملیات خط تولید یک خودرو توسط ماشینهایی که از کامپیوتر هدایت میشوند انجام میگیرد.

B چه مکانهایی نیاز به هوشمند سازی دارد؟
C هوشمند سازی چه مزایایی دارد؟
هوشمند سازی منزل:

هوشمندسازی منزل

هوشمند سازی پارکینگ:
هوشمند سازی پارکینگ
یکی از سیستم های هوشمند سازی پارکینگ ، تشخیص جاهای خالی در پارکینگ های بزرگ و نمایش ان در مانیتور ورودی ان میباشد ، تا مراجعین از قبل جای پارک خود را رزرو کرده و سردرگم نشوند
هوشمندسازی دفتر و اداره ها:

هوشمند سازی ادارات و دفتر تجاری و مغازه

هوشمند سازی مدرسه و دانشگاه:

هوشمند سازی دانشگاه و مدرسه

هوشمند سازی موتورخانه و تاسیسات

هوشمند سازی تاسیسات و موتور خانه

مطالب مرتبط :

UPS،بهترین راه حل در زمان قطعی برق(اطلاعات و هزینه)

مراحل نصب دوربین مدار بسته در تهران

حال میپردازیم به نکات مهم و مراحل نصب دوربین مدار بسته.

نضب دوربین مدار بسته در تهران
CCTV INSTALL

1 – ارزیابی

ارزیابی قیمت جهت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته در غرب تهران
یک ارزیابی غلط میتواند هزینه های زیادی را بر شما تحمیل کند.پس با دقت عمل کنید! با ما تماس بگیرید تا مرتکب اشتباهات محاسباتی نشوید!

در نصب دوربین مدار بسته در تهران نباید شتاب زده عمل کنید.

زیرا اشتباه در انتخاب دوربین یا محل نصب میتواند هزینه ، وقت و انرژی زیادی را برای اصلاح اشتباهمان از ما بگیرد.

چه بسیار مواردی مشاهده شده که افراد اشتباهاتی کرده اند که میتوانستند آنها را مرتکب نشوند.

قبل از هر چیز باید ارزیابی درستی از محیطی که دارید داشته باشید.

یک ایده عالی برای ارزیابی خوب از محیط برای درک خوب از محیطی که در آن قرار دارید بهتر است نقشه ای از خانه یا محل مورد نظر تهیه کنید.

در این نقشه موارد زیر باید مشخص شوند.

  1. پنجره ها
  2. درب ها
  3. موانع دید
  4. فواصل مقیاسی صحیح

2 – خرید دوربین مدار بسته و تجهیزات متناسب

خرید تجهیزات دوربین مدار بسته در تهران
یک پک دوربین مدار بسته

بصورت کلی مواردی که شما احتیاج دارید شامل موارد زیر میشود :

  1. دوربین مداربسته
  2. دستگاه DVR (یا همان NVR)
  3. کابل دوربین مداربسته (کواکسیال و یا شبکه)
  4. فیش بی ان سی (BNC) و یا همان سوکت شبکه (که به سیستم دوربین مداربسته ای که نصب میشود بستگی دارد)که بعنوان منبع تغذیه و … است .

اما در محیط های گوناگون نیاز به تغییرات جزئی وجود دارد.پس باید دوربین های مدار بسته را متناسب با شرایط خریداری نمود.

نصب دوربین مداربسته برای خانه و منزل

نصب دوربین مدار بسته برای خانه

دو الی سه دوربین مدار بسته متوسط با ظرفیت فیلمبرداری برای دو هفته.

برای نصب دوربین مدار بسته در خانه نیاز به دوربین های گران و پیچیده نیست زیرا فضای زیادی تحت دوربین ها نیست که نیاز به خرید دوربین های با قابلیت چرخش یا بزرگنمایی بالا باشد.

البته حتما سعی کنید که دوربین های مدار بسته از قابلیت دید در شب برخوردار باشند.

شما میتوانید براحتی دوربین مدار بسته را در خانه نصب کنید.

نصب دوربین مداربسته جهت کنترل بر کودکان

فیلم برداری نا محسوس دوربین مدار بسته لامپی

یک الی سه عدد دوربین مدار بسته بیسیم یا همان وایرلس میتواند نیاز شما را در این مورد تامین نماید و شما میتوانید این تصاویر را در کامپیوتر یا موبایل خود مشاهده کنید.

نصب دوربین مداربسته برای مجتمع مسکونی

نمایی از مجتمع مسکونی فیروزکوه
یکی از پروژ های نصب دوربین مدار بسته در شمال تهران شرکت ایمن سازان (مجتمع مسکونی فیروزکوه واقع درتجریش)

سیستم دوربین مداربسته در مجتمع های مسکونی با هدف کنترل ورود و خروج افراد و خودرو ها و بالا بردن ضریب امنیتی ساختمان در برابر ورود افراد غریبه یا سارقین نصب می شود.

  همچنین با نظارت بر نوع تردد خودرو ها در پارکینگ چشم ناظری بسیار دقیق برای خودرو ساکنین محسوب می شود. کنترل تردد سرویس کار ها ع نظافت کار ها , مامورین قرائت کنتور و پیک ها از دیگر اهداف نصب دوربین مدار بسته در مجتمع های مسکونی است .

نصب دوربین مداربسته برای ادارات و اماکن تجاری

نصب دوربین مدار بسته برای ادارات و محیط های اداری
نصب دوربین مدار بسته در ادارات باعث افزایش بهره وری کارکنان، کاهش سرقت و سوئ استفاده و رضایت مندی صاحبان و روسای مشاغل میشوند.(مجله اکونومیست 1998)

یکی از موارد استفاده اصلی از دوربین مدار بسته در ادارات و اماکن تجاری ، کنترل ورود و خروج ارباب رجوع است.

همچنین شما میتوانید بوسیله دوربین مدار بسته کارکنان خود را کنترل و از خیانت یا سرقت آنان مطلع شوید.

هرچند نصب دوربین مدار بسته به نوعی خود یک نوع هشدار است و تاثیر زیادی در پیشگیری از نا امنی و سرقت دارد.

نصب دوربین مداربسته برای محیط های صنعتی و کارخانه

نصب دوربین مدار بسته برای محیط های صنعتی و کارخانه جات
یکی از مهمترین مزایای نصب دوربین مدار بسته در یک کارخانه یا یک محیط صنعتی ، اطلاع به موقع از حوادثی چون آتش سوزی است . همچنین مزایای دیگری مانند افزایش بهره وری کارکنان و کاهش سوئ استفاده نیز وجود دارد.

نصب دوربین مدار بسته در اماکن صنعتی تاثیر زیادی در کنترل،کاهش نا امنی و افزایش امنیت و در نتیجه افزایش کارایی و سود میشود.

در محیط های بزرگی مثل محیط های بزرگ صنعتی باید از دوربین های با قابلیت بزرگنمایی بالا و چرخش مناسب استفاده کرد تا بتوان همه زوایا را با حداقل تعداد دوربین مدار بسته پوشش داد.

دوربین مدار بسته ای که شما باید خریداری کنید باید متناسب با عوامل و فاکتور ها باشد.

این موارد عبارت اند از :

  1. قدرت خرید شما
  2. نور محیط
  3. بزرگی محیط
  4. داخلی بودن محیط یا در فضای باز بودن محیط
  5. محسوس بودن یا نبودن
  6. و از همه مهمتر هدف شما از نصب دوربین مدار بسته

قدرت خرید 

قدرت خرید دوربین مدار بسته تهران
بودجه خود را مشخص کنید تا گزینه های شما معلوم باشد.

شما باید ابتدا محدوده و چاچوب توان مالی خود را انداره بگیرید تا همان ابتدا تکلیف روشن باشد که تا چه میزان میتوانید هزینه کنید.

این به شما کمک میکند تا به دوربین های با قیمت بالاتر فکر نکنید و تکلیف تان با آن دسته از دوربین ها مشخص باشد.

نور محیط

نور مناسب
نور عامل مهمی در تعیین نوع دوربین هاست

نور محیط در تصاویر مهم هستند.بدون نور مناسب نمیتوان نصاویری از دوربین ها تهیه کرد.

این که محیط شما داخلی است یا در فضای باز میخواهید دوربین هارا نصب کنید مهم هستند.

مثلا در محیط های داخلی میتوان همیشه چراغها را روشن گذاشت در نتیجه نیاز به دوربین دید در شب نیست.

اما در محیط های خارجی و فضای باز نیز از به دوربین هایی متناسب برای دید در شب وجود دارد.

همچنین دوربین های مختلف سازگاری های مختلفی با نور دارند و به این عامل نیز باید توجه کرد.

بزرگی محیط

اگر محیطی که دارید محیط بزرگی نیست ، یک سیستم دوربین مداربسته بدون سیم  نیز برایتان کفایت میکند زیرا فواصل دوربین ها کم است و نیاز به سیم کشی های زیادی نیست.

وسعت محیط نیز یکی از عوامل تعیین کننده برای خرید دوربین متناسب با نیاز شما است.

در فضاهایی که وسعت فضا زیاد است معمولا از دوربین هایی باید استفاده شود که قابلیت بزرگنمایی بالایی داند.

قابلیت بزرگنمایی یکی از مهمترین ویژگی های  یک دوربین  مدار بسته در فضای محیطی گسترده است.

در این محیط ها همچنین باید ارتفاع مناسبی برای دوربین مدار بسته لحاظ کرد.

ارتفاع مناسب برای نصب دوربین مدار بسته باید چیزی بین 3.5 تا 4.5 متر باشد تا بتواند این محیط گسترده و باز را پوشش دهد.

طبیعتا وقتی فضای محیط گسترده است باید حداقل 4 متر دوربین ها ارتفاع داشته باشند خصوصا اگر دوبین ها قابلیت بزرگنمایی خوبی داشته باشند.

بزرگی محیط

داخلی بودن فضا یا باز بودن فضا

فضای داخلی
دوربین مدار بسته در تهران در محیط های داخلی
بهترین مکان برای نصب دوربین مدار بسته چه از لحاظ اشراف دید و چه از لحاظ زاویه مناسب ، در محیط های داخلی ، سه کنج دیوار و سقف است.

مواردی از فضاهای داخلی عبارت اند از :

معمولا در فضاهای داخلی مانند خانه از دوربین های با مقاومت کمتر مانند دوربین لامپی استفاده میشود.

مشاوره برای انواع دوربین مدار بسته

بهترین مکان برای نصب دوربین مدار بسته در محیط های داخل ، سه کنج خانه یعنی نقطه طلاقی سقف و دیوارهاست است.معمولا دوربین های مدار بتسه در فضاهای داخلی نیاز به ویژگی بزرگنمایی بالایی ندارند.

فضای باز
دوربین مدار بسته در تهران برای محیط های بیرونی باز
محافظت از ویلا و باغ ها بسیار اهمیت دارد.زیرا صاحبان آنها معمولا در آنجا نیستند

مواردی از فضاهای باز عبارت اند از:

در محیط های فاقد سقف، طبیعتا باد و باران و عوامل فرسایشی دوربین مدار بسته سبب استهلاک بیشتر دوربین مدار بسته میشود.پس باید دوربین مدار بسته مقاومی را در فضاهای باز انتخاب کنیم.

همچنین نکته مهم در نصب دوربین مدار بسته در فضای باز این است که سعی کنید دوربین هارا زیر سطحی ولو کوچک قرار دهید تا دوربین را از باران حفظ کنید.

همچنین دوربین در فضای باز باید ارتفاعی حداقل 3 متری داشته باشد تا از تهدیدات و حملات به دور باشد.

هدف شما

هرف از نصب دوربین مدار بسته در تهران
افراد مختلف اهداف متفائتی برای نصب دوربین مدار سته دارند.هدف شما چیست؟

وقتی میگوییم هدف شما، یعنی از نصب دوربین مدار بسته میخواهید به چه برسید.کنترل کارکنان؟ صرفا ترس افراد برای جلوگیری از سرقت توسط سارقین؟کنترل رفت و آمد مشتریان؟ همه موارد؟

هرچه انتظارات شما بیشتر باشد ، نیاز به امکانات دوربین مدار بسته بیشتر میشود.

هر کدام از این مقاصد، فاکتور های خاص خود را میطلبد در نتیجه دوربین مناسب برای آنها نیز متفاوت است.

مثلا برای یک طلا فروشی باید دوربین های سطح بالایی نصب کرد زیرا ارزش چیزی که میخواهیم از آن محافظت کنیم بالاست.

اما اگر هدف ما صرفا وجود دوربین مدار بسته برای اطلاع سایرین است نباید از دوربین های سطح بالا و بسیار پیشرفته استفاده کرد.

3 – نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربنی مدار بتسه در تهران
دوربین ها را حتما بعد از نصب جهت کسب اطمینان از عملکرد درستشان چک کنید!

پس از ارزیابی شرایط و محیطی که میخواهید دوربین ها را در آنجا نصب کنید نوبت به کار اصلی یعنی نصب دوربین مدار بسته میشود.باید توجه داشت که نصب دوربین های مدار سته آنالوگ و دیجیتال با هم تفاوت دارد.

مکانهایی که باید حتما دوربین در آنها نصب شود:

نصب دوربین در مکانهای مسکونی
  1. درب اصلی
  2. راهرو ها
  3. پارکینگ
  4. پنجره ها(درصورتی که امکان عبور یک انسان را داشته باشند
  5. آسانسور
  6. موتور خانه
نصب دوربین در مکانهای تجاری
  1. پرسنل
  2. صندوق
  3. قفسه های محصولات
  4. انبار
نصب دوربین مدار بسته در مکانهای صنعتی
  1. محوطه صنعتی
  2. ماشین آلات
  3. راه پله های اضطراری

مکانهایی که باید حتما دوربین در آنها نصب شود

به دنبال مشخصات شرکت نصب دوربین مدار بسته هستید ؟

 نصب دوربین مدار بسته سهم بزرگی در جامعه امروز دارد و با دوربین هایی در اطراف ما ، زندگی روزمره ما هر روز از سطح بالاتری از امنیت برخوردار است.

با این حال ، آنچه بسیاری از مردم نمی دانند این است که انواع مختلفی از دوربین مدار بسته متناسب با موقعیت ها یا شرایط مختلف وجود دارد و انتخاب دوربین مناسب برای کاربرد مناسب واقعاً حیاتی است.

دوربین مدار بسته یعنی امنیت!

دوربین مدار بسته در ویلا احتمال سرقت از ویلایتان را حداقل تا 32% کاهش می دهد .
نصب دوربین مدار بسته برای ویلا ، احتمال سرقت از ویلایتان را حداقل تا 32% کاهش می دهد .

‏ اگر به دنبال تضمین امنیت و آسوده خاطری از مکان زندگی و محل کارتان هستید‏.

شرکت ایمن سازان

اگر برای رفتن به سفر های طولانی مدت  ‏نگران محل زندگی و کاریتان هستید شرکت ایمن سازان پارس با نصب دوربین های مدار بسته بسیار ‏پیشرفته و مجهز در انتخاب بهترین مکان مناسب ‏جهت نصب دوربین می توانیم خیالی آسوده تر برای شما به ارمغان بیاوریم.

مشخصات شرکت نصب دوربین مدار بسته

مزایای شرکت ایمن سازان پارس
مزایای شرکت ایمن سازان پارس

اگر به دنبال یک شرکت معتبر برای نصب دوربین منزل و یا محل کار خود هستید  شرکت ایمن سازان با ویژگی های زیر می تواند شما را در دستیابی به هدفتان یاری رساند.

تجربه

مهندسین و همکاران ما در زمینه نصب دوربین مدار بسته  از تجربه بالا در نصب دوربین و رزومه کاری معتبر برخوردار هستند.

تنوع در محصولات

مزایای دوربین مدار بسته

دوربین هایی که در شرکت ما برای شما عرضه می شوند  از بهترین  وباکیفیت ترین برندها  انتخاب می شوند.

شما می توانید  همه نوع دوربین  مدار بسته  بسته اعم از: گنبدی،روزو شب، گلوله ایی، PTZ و در تمامی برندها مانند سامسونگ،پاناسونیک،هایک ویژن،سونی،داهو،بوش و …  را در شرکت ما تهیه کنید.

تنوع در محصولات

پشتیبانی

همکاران ما در قسمت پشتیبانی تمام وقت  در انتظار پاسخگویی به مشکلات  مرتبط با دوربین مداربسته به شما خواهندبود.

مشاوره: اگر به دنبال یک نوع خاص از دوربین مدار بسته متناسب با موقعیت کاری یا مسکونی خود هستید  با تماس با مشاورین ما میتوانید  انتخاب درست و مناسب داشته باشید.

قیمت دوربین مدار بسته در تهران

ما می توانیم دوربین های مداربسته را با قیمت بسیار مناسب  و نصب کاملا  رایگان در اختیار شما قرار دهیم.

بازدید و بررسی  مکان شما از سوی نصاب به صورت رایگان و با رعایت کامل اصول بهداشتی  و کرونایی خواهد بود .

ما دوربین مدار بسته را در سراسر نصب می کنیم.

با استفاده از مهندسین باتجربه می توانیم به شما کمک کنیم تا یک سیستم دوربین مداربسته مناسب با نیاز و بودجه خود دریافت کنید.

قیمت دوربین مدار بسته در تهران

نصب دوربین مدار بسته را خودمان انجام دهیم یا خیر؟

بزودی….

4 – راه اندازی دوربین مدار بسته

بزودی ….

5 – نگهداری مناسب از دوربین های مدار بسته

بزودی….

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

5 پاسخ

    1. متشکریم از دیدگاه شما . نظرات شما مارو در ارائه بهترین خدمات نصب دوربین مدار بسته در تهران کمک میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *